Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Godt vi har vores trofaste venner!

Recommended Posts

Ja vi jenter er noe utsatte :) Men jeg forstår ikke hvorfor noen ville overfalde en kvinne med en Rottweiler?? :? :?

Da er man da litt dum ass!!

Forumet fortsetter under annonsen
Ja vi jenter er noe utsatte  :)  Men jeg forstår ikke hvorfor noen ville overfalde en kvinne med en Rottweiler??  :?  :?  

Da er man da litt dum ass!!

kødder du da.. da jeg hadde schæfer og gikk tur med henne passet hun på meg på kveldene og slikt.. var ingen fulle forbipasserende som tørde å kommer bort når jeg gikk med hunden..

mens andre venninner av meg ble plaget og slik:) (der jeg bodde før bodde det en del alkiser i nabolaget) og da er en diger vovva det beste som finnes.. kan ikke si at jeg har samme hjelpen i speedy da:) Banana

Kine, du får trene opp Speedy til å hoppe opp til skritt-nivå... Biter han seg fast i den regionen har ikke størrelse så mye å si  :)

der sa du noe gitt:) han hopper jo så høyt nesten da.. hmmm..:D

Bra gjort =D>

Syns det er bra at slik historier kommer ut, som regel er det historier der hunder angriper "uten grunn". Spesielt noen raser blir utsatt og får et negativt omdømme.

God ide å lære Speedy å hoppe høyt :)

Lurer på hva de mennene tenkte egentlig, må ha vært skikkelig lystne på et kvinnfolk... For å si det på min dialekt: Skikkele felt å honnen beid di...

Lurer på hva Aro hadde gjort i en slik situasjon? Sikkert det samme håper vi :wink:

Lurer på hva Aro hadde gjort i en slik situasjon? Sikkert det samme håper vi :wink:

Lurer på det samme jeg :) Om Rocky ville vite at det var alvor hvis der kom noen og overfaldt meg.

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Pelle (4 år og 4 kg silky terrier) trenger varmere klær. Både han og vi liker å være ute, også i snø og på kalde dager, men når kroppen er liten og klærne blir våte, ja... da blir han kald. Vi har et dekken fra non-stop og en ullgenser, men begynner å innse at han trenger noe mer utover vinteren.  Dekkenet vi har har nok vært vannavisende, men er mindre vannavisende nå. I snø, sludd og regn blir dekkenet vått, og da er ikke Pelle varm. Dekkenet sitter greit, men ligger ikke tett inntil kroppen overalt. Særlig bak på rompa er det litt skakt. Kanskje må det være sånn for at han skal ha bevegelsesfrihet?  Hva bør vi tenke på når vi skal kjøpe et nytt dekken? Kom gjerne med anbefalinger om du har en liten terrier som liker å være på lengre turer på vinteren.  
    • Hund som både bader og er uenig med eieren om å komme opp 🙈   Jeg vil se en hund som hopper!
    • Jeg syns ikke det er greit å la hunden oppføre seg sånn. Men de hadde ikke trengt å korrigere hunden heller, de kunne bare trent på kontakt ved passering for å ta hensyn til andre hunder. Mange eiere kjenner ikke hunden sin godt nok og syns den alltid er snill, og når den angriper noen er det et stort sjokk og den har jo bare vært snill. Men de er nok ikke oppmerksomme på språk og at hunden kan være snill mot eieren og samtidig frekk mot andre hunder. Ellers syns jeg det er viktig å passe på at man ikke er til unødvendig til bry for andre mennesker, både når det gjelder hund, barn og seg selv. Det er det mange som skulle lært seg.
    • Min hund får ikke hilse på fremmede hunder, og han har heller ikke noe ønske om det. Men  hilselystne fremmede er det overflod av, og det kan noen ganger å være utfordrende å holde seg langt nok unna, spesielt når eieren bare går nærmere og slepper flexilina ut. 
    • Poenget mitt er at det er mange grunner for at hunder bjeffer. Også av glede, forventning og andre positive følelser. Du og din hund trenger likevel ikke måtte forholde dere til disse hundene. Gå forbi, snu, eller unngå dem på andre måter. Mine hunder hilser ikke på andre hunder når vi går tur i bånd. Mine hunder ønsker ikke hilse på fremmede hunder. Og det skal de få slippe. Og det bør sikkert din hund også gjøre 😊
  • Nylig opprettede emner