Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Valpegjengen 2021

Recommended Posts

9 hours ago, Ninetales said:

Nja, jeg har bare hatt svarte springere og alltid sett for meg å skulle ha det. Men jeg vil ha litt bredt bliss, så tror det trumfer svart. Den eneste sorte tispa sitt bliss går over snuta og stopper ved øynene. Så per nå er det to brune det står mellom. Men det kan jo endre seg mange ganger 😄

Jeg liker forøvrig de brune veldig godt når brunfargen er dyp og øynene ikke blir for lyse. I det forrige kullet ble øynene mørke og fine.

Når det kommer til tan-markeringer har jeg litt delte meninger. Synes det KAN være skikkelig fint, kanskje spesielt på de brune, men på de sorte synes jeg ofte det kan gi et strengt uttrykk.

Ah, ja skjønner det! Og helt sant! Blir gøy å se hvordan de utvikler seg fremover da!!! :D Nesten værre å vente etter de er født synes jeg, for de er så himla søte! ❤️ 

23 minutter siden, Rocket skrev:

Ah, ja skjønner det! Og helt sant! Blir gøy å se hvordan de utvikler seg fremover da!!! :D Nesten værre å vente etter de er født synes jeg, for de er så himla søte! ❤️ 

Ja, nå kommer tiden til å gå sakte 😱

Hadde tenkt å få til et besøk når de er 4-5 uker, men fordi det er lang reisevei (Drøbak - Levanger) så må jeg legge det til helg og det får jeg ikke til før de er 6 uker. Har nemlig tatt på meg et par ekstra helgevakter på jobb 😅 Men så er det bare å vente to uker til etter det så er det hentetid og tre uker ferie 🥳

• Like 1

1 hour ago, Ninetales said:

Ja, nå kommer tiden til å gå sakte 😱

Hadde tenkt å få til et besøk når de er 4-5 uker, men fordi det er lang reisevei (Drøbak - Levanger) så må jeg legge det til helg og det får jeg ikke til før de er 6 uker. Har nemlig tatt på meg et par ekstra helgevakter på jobb 😅 Men så er det bare å vente to uker til etter det så er det hentetid og tre uker ferie 🥳

Ja det forstår jeg godt!! Jeg hadde egentlig lyst å få til en tur ved 6 uker selv, men så skal jeg plutselig overta leilighet og flytte akkurat den helgen der! Så da utgikk det. Lang reisevei her også, Sandnes til Flisa. Og har ikke lappen selv enda, så må enten ta fly/tog eller få noen andre til å kjøre. Og i disse korona tider så frister ikke de to første noe særlig. 👀 Men det er alt verdt det når man sitter der med valpen sin endelig! :D 

8 timer siden, Rocket skrev:

Ja det forstår jeg godt!! Jeg hadde egentlig lyst å få til en tur ved 6 uker selv, men så skal jeg plutselig overta leilighet og flytte akkurat den helgen der! Så da utgikk det. Lang reisevei her også, Sandnes til Flisa. Og har ikke lappen selv enda, så må enten ta fly/tog eller få noen andre til å kjøre. Og i disse korona tider så frister ikke de to første noe særlig. 👀 Men det er alt verdt det når man sitter der med valpen sin endelig! :D 

Jeg tar nok toget bare fordi jeg synes det er utrolig kjedelig å kjøre bil 😅

• Like 2

Spendene planer i siktet her å. Går å venter på at langhårn min skal få løpetid.  Planen er en blå tispe ♡ 

Også håper jeg nå indelig at jeg får tatt en snartur innom Sverige meg kortisen. I fjord stoppa Corona det. Håper det går i år ♡

Så vis alt går etter planen blir det 2 valper på meg i år  :)

• Like 2

Forumet fortsetter under annonsen
10 hours ago, Tine Kristine Lindbeck said:

Spendene planer i siktet her å. Går å venter på at langhårn min skal få løpetid.  Planen er en blå tispe ♡ 

Også håper jeg nå indelig at jeg får tatt en snartur innom Sverige meg kortisen. I fjord stoppa Corona det. Håper det går i år ♡

Så vis alt går etter planen blir det 2 valper på meg i år  :)

Så spennende!!! :D Du må lage valpetråder her inne så vi kan få se masse søte valpebilder!!

Speaking of! Lill har tatt bilder idag, og seee så fin Limit er! ❤️ :wub: Jeg er heeelt objektiv, jeg lover! 

https://www.instagram.com/p/CKhhvY5hcd6/?utm_source=ig_web_copy_link

EDIT: finner ikke ut hvordan jeg får insta innebygget i innlegget lenger.

Edited by Rocket
  • Like 2

Valpene er allerede blitt over tre uker.  Togbiletter er bestilt, og 13. mars sitter jeg på toget til Levanger for å hente det nye håpet ❤️

Den sorte tispa med litt kort bliss er veldig lik min første springer, og jeg har brått falt veldig for henne 😍 Vi får se hvordan personlighetene utvikler seg de nærmeste ukene. Per nå aner jeg ikke hvilken det blir. Nå har de åpnet øynene, kommet seg på bena og utvikler seg i enorm fart.

Oriana25u-hode-768x1024.jpg

Olympia25u-hode-1-768x1024.jpg

Ofelia25u-hode-1-768x1024.jpg

Octavia25u-hode-767x1024.jpg

• Like 5

On 1/15/2021 at 2:56 AM, Rocket said:

Vet ikke om dette funker, men Lill la ut video av gjengen i kveld på kennel siden! :D 
https://fb.watch/30EwAi4GHG/ 

Åå så gøy at du skal ha fra Lill :D Det blir spennende å følge med dere fremover. På tide at du fikk deg ny hund nå! 

Jeg venter på valpetråden for 2023 😂 Da først blir det valp her i huset igjen.

• Like 1

Spennende å høre om valpeplanene deres. 🤩 Med en hund på 6 år og en på 2 år så er det forhåpentligvis veldig lenge til jeg skal ha valp. Ser frem til valpetråden 2029 da! 😂😁

• Like 1

Haha, selv med 11 og 15 ser det ut til å bli en stund til her. Og etter litt samvær med venners valper/unghunder tror jeg det blir en pensjonert omplasseringshund her i huset når den tid kommer. :P

• Haha 2

On 9.2.2021 at 11:16 AM, Ninetales said:

Valpene er allerede blitt over tre uker.  Togbiletter er bestilt, og 13. mars sitter jeg på toget til Levanger for å hente det nye håpet ❤️

Den sorte tispa med litt kort bliss er veldig lik min første springer, og jeg har brått falt veldig for henne 😍 Vi får se hvordan personlighetene utvikler seg de nærmeste ukene. Per nå aner jeg ikke hvilken det blir. Nå har de åpnet øynene, kommet seg på bena og utvikler seg i enorm fart.

Oriana25u-hode-768x1024.jpg

Olympia25u-hode-1-768x1024.jpg

Ofelia25u-hode-1-768x1024.jpg

Octavia25u-hode-767x1024.jpg

Så fine de er!! 😍

On 9.2.2021 at 3:49 PM, MegaMarie said:

Åå så gøy at du skal ha fra Lill :D Det blir spennende å følge med dere fremover. På tide at du fikk deg ny hund nå! 

Jeg venter på valpetråden for 2023 😂 Da først blir det valp her i huset igjen.

Ja virkelig!! Har laget insta til henne og blir vel mest aktiv der kjenner jeg meg selv best. (@ team.breaking.limits ) 😂 Hun skal få tråd her også da. 

Har vært å hentet frøkna idag! Var veldig koselig å endelig få møte Lill også! Føler jo liksom jeg kjenner så mange herifra, men har jo egentlig nesten ikke møtt noen! 

Vi skal overnatte i Grimstad før vi tar siste strekket hjem i morgen, men det har gått strålende. Hatt et par tisse/besjepauser. Blir kjappe da, for det er så kaldt. Men hun er kjempeflink! Ellers har hun stort sett sovet, Lill har gjort en god jobb med å slite henne ut for meg i dag morges. 😂 

received_2490306527941663.thumb.jpeg.117b0364b2d98bcf1455bea128f3758b.jpeg

20210213_152603.thumb.jpg.d7e864204db224d1a9f3e206008ada49.jpg

Jeg er allerede håpløst forelsket i lille Limit. ❤

Edited by Rocket
  • Like 7

10 timer siden, Rocket skrev:

Så fine de er!! 😍

Ja virkelig!! Har laget insta til henne og blir vel mest aktiv der kjenner jeg meg selv best. (@ team.breaking.limits ) 😂 Hun skal få tråd her også da. 

Har vært å hentet frøkna idag! Var veldig koselig å endelig få møte Lill også! Føler jo liksom jeg kjenner så mange herifra, men har jo egentlig nesten ikke møtt noen! 

Vi skal overnatte i Grimstad før vi tar siste strekket hjem i morgen, men det har gått strålende. Hatt et par tisse/besjepauser. Blir kjappe da, for det er så kaldt. Men hun er kjempeflink! Ellers har hun stort sett sovet, Lill har gjort en god jobb med å slite henne ut for meg i dag morges. 😂 

received_2490306527941663.thumb.jpeg.117b0364b2d98bcf1455bea128f3758b.jpeg

20210213_152603.thumb.jpg.d7e864204db224d1a9f3e206008ada49.jpg

Jeg er allerede håpløst forelsket i lille Limit. ❤

Masse lykke til ♡ Gleder meg til å følge dere  ♡

• Like 1

46 minutes ago, Tine Kristine Lindbeck said:

Masse lykke til ♡ Gleder meg til å følge dere  ♡

Tusen takk! 😍

Just now, Kenneth1981 said:

Vi ryker på valp nå 😍 Både mennesker, katter og hund gleder seg. 

I hvert fall menneskene! 😂

Toy igjen, eller?

Forumet fortsetter under annonsen