Irene86 Skrevet 2. Oktober 2020 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2020 (endret) Oppdaget nettopp at hunden min har blitt hoven rett ved øyet. Det virker ikke som han er plaget, og han gjør ikke noe ut av at jeg tar i området. Virker som en væskesamling da det virker mykt. Dessverre er veterinærene rundt her stengt nå, men er drop in i morgen tidlig, så tar han med da. Skal egentlig dit neste uke for å trekke ett par fortenner og ta tannrøntgen. Men tenker at dersom det kom fra en tann så ville vel hele kinnet/større område være hovent? Er det noen som har erfaring med dette og vet hva det kan være? Mvh. bekymret hønemor Endret 2. Oktober 2020 av Irene86 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajagrr Skrevet 22. Mai 2023 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2023 Hei, opplever det samme akkurat nå. Fant dere ut hva som feilet hunden og er det noe jeg burde bekymre meg over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts