Laila74 Skrevet 25. September 2020 Rapporter Share Skrevet 25. September 2020 Heisann. Eg lurte på om noen veit om det e vanlig att hunden kan få hes stemme? For hunden min luna (Dags) begynte med hes stemme når hun bjeffer. Dette begynte i går torsdags kveld. Ville høre her inne først. Almentilstanden hennes er på topp ellers. Eventuelt går eg til dyrelege over helga om det ikkje e noko bedre. På forhånd takk. Mvh Laila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 25. September 2020 Rapporter Share Skrevet 25. September 2020 (endret) Er du sikker på at årsaken ikke er at hunden har stått og bjeffet mye? Endret 25. September 2020 av Stjerneskinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laila74 Skrevet 26. September 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2020 3 timer siden, Stjerneskinn skrev: Er du sikker på at årsaken ikke er at hunden har stått og bjeffet mye? Det kan være att ho har bjeffet mykje. Pga ho er desverre ikkje vant med å være noko særs aleine om dagene. Men det har ho våre nå i 5 timer nesten kvar dag denne uka. Pga jobb og skule på alle oss i huset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. September 2020 Rapporter Share Skrevet 26. September 2020 Hvor gammel er den? Strupehodekollaps feks gir hes stemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rufs Skrevet 26. September 2020 Rapporter Share Skrevet 26. September 2020 Da bør du lære henne å være alene såpass lenge. Og kanskje du kan få hjelp av noen du kjenner til å passe henne mens dere er borte? Seperasjonsangst er ikke noe som bare går over av seg selv. Og hvis hun bjeffer så mye at hun er hes, så er hun nok veldig utrygg. Ikke alle hunder klarer å være hjemme alene i timesvis. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts