Chili 1205 Skrevet 24. Mars 2020 Rapporter Skrevet 24. Mars 2020 Har oppdaget klumper på hver siden med tennene til min valp. Er dette normalt ?? Disse rosa kulene klumpene på hver side. To på hver side en større enn de andre. Se på bildene. Siter
Chili 1205 Skrevet 26. Mars 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2020 Hei. Er det noen som han se på bildene fra mitt forgje innlegg å hjelpe meg med å finne ut om det er normalt eller ikkje?? Siter
bie Skrevet 26. Mars 2020 Rapporter Skrevet 26. Mars 2020 (endret) Jeg vil anta at det ikke er så mange her som er kvalifisert til å svare på dette ut ifra bildene. Om du er usikker på om dette er farlig/plagsomt for hunden ville jeg kontaktet en veterinær og vist bildene til de ? Endret 26. Mars 2020 av bie 1 Siter
Sofie & Aska Skrevet 26. Mars 2020 Rapporter Skrevet 26. Mars 2020 Jeg klarer ikke se hva du mener ut fra bildene. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.