Gå til innhold
Hundesonen.no

Bo i Bergen med hund.


Tins
 Share

Recommended Posts

Hei venner! Så, jeg vurderer å flytte til Bergen innen ubestemt tid. Har sett litt på finn og hybel.no etter steder å bo, men ikke store utvalget. Det forventet jeg heller ikke å finne, mtp hunden jeg skal ha med meg. Men noen som har noe tips om hvor man kan finne hybler/kollektiv der det er lov med hund? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Laikamor... Legg ut annonse på Finn.no selv, hvor du gir en god beskrivelse av deg OG hunden +et par bilder. 

Vi gjorde det når vi så etter sted å bo (ikke i Bergen riktignok) med en god tekst og bilder. Vi fikk MYE respons og kunne nærmest velge og vrake mellom 4-5 forskjellige bosteder ? 

Det er ikke alle utleiere som legger ut leieobjektet sitt på f.eks Finn, men som heller vil lete gjennom de som har annonse under ønskes leid ? Det var på den måten vi fikk vite om dette stedet vi bor på nå ? 

Endret av Mardina
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, laikamor said:

Vi la ut egne annonse på ønskes leid på hybel.no og finn.no. Dette var i Nordhordland da, men vil tro det kan være verdt et forsøk i Bergen også. Fikk hvertfall tips om at det var lurt å gjøre :) Hybel.no er vel gratis også. 

 

13 hours ago, Mardina said:

Enig med Laikamor... Legg ut annonse på Finn.no selv, hvor du gir en god beskrivelse av deg OG hunden +et par bilder. 

Vi gjorde det når vi så etter sted å bo (ikke i Bergen riktignok) med en god tekst og bilder. Vi fikk MYE respons og kunne nærmest velge og vrake mellom 4-5 forskjellige bosteder ? 

Det er ikke alle utleiere som legger ut leieobjektet sitt på f.eks Finn, men som heller vil lete gjennom de som har annonse under ønskes leid ? Det var på den måten vi fikk vite om dette stedet vi bor på nå ? 

Tusen takk for tips, det skal jeg gjøre!!? velge og vrake mellom 4-5 forskjellige bosteder er jo drømmen, det :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Tins said:

 

Tusen takk for tips, det skal jeg gjøre!!? velge og vrake mellom 4-5 forskjellige bosteder er jo drømmen, det :teehe:

Ja, det var et lite luksusproblem ? Dette var riktignok her på Østlandet, så jeg vet ikke hvordan markedet er i Bergen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg verken gi råd eller tips om bolig i Bergen. Ønsker deg lykke til med det, og håper du finner noe passende.

Derimot vil jeg tipse deg om at båndtvangsreglene i Bergen er noe spesielle, kan være lurt å sette seg inn i det regler i Bergen. Husk også å klikke deg inn på forskriften

Endret av Nemi1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...