Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Omega 3 kapsler.

Recommended Posts

Noen som bruker det til hund? Hvilken type? 

Er dritt lei fiskeolje, uansett om det er med eller uten pumpe så er det bare mas 😂

Ja, bruker litt kapsler fra Dr. Baddaky, til min tidligere hund kjøpte jeg ofte disse i tillegg til førstnevnte merke: https://www.europris.no/p-naturlig-omega-3-2-pk-360-kapsler-138197-138197.html

(Når vinteren er over kommer jeg til å satse på kun det å inkludere rå, fet fisk i kosten igjen, men tenker det er greit med litt ekstra omega-3 på vinteren, samt til eldre hunder.)

Jeg bruker norsk dyrehelse sin. Merker ingen forskjell fra eller til, men hunden spiser de uten problemer 🤷‍♀️

• Like 1

Takk for svar. 😊 Tenker det er lettere å huske også. Trør jeg prøver det! @Stjerneskinn de fra europris er ok til hund selv om den er til mennesker? De skal jo ikke ha tran f.eks. 

Forumet fortsetter under annonsen
1 time siden, Stjerneskinn skrev:

@Ozzy Ja (dvs med mindre de nylig har endret noe på innholdet), det er ren fiskeolje og ikke tran (fiskeleverolje), og uten noe unødvendige tilsetninger. 😊

Supert, da prøver jeg den! 😊 Takk! 

Jeg har brukt fra Calanus oil, til både meg og Eine og er kjempefornøyd! Han som er tynnpelsa, fikk tykkere pels. 

Oljen er fra hoppekreps og skal visst være fra bærekraftig høsting, hentet fra kysten utenfor Nord-Norge.