Gå til innhold
Hundesonen.no

Brannvarsling


Sona
 Share

Recommended Posts

Hva slags brannvarslingssystem har dere?

Vi har pleid å ha flere brannvarslere koblet sammen slik at går én av, går alle. Nå ønsker vi oss et litt mer sofistikert system. Det er greit at alarmen uler inne når vi er hjemme, men når vi er borte og hundene er alene hjemme, da er det jo ikke så mye vits. De blir bare veldig stressa og kan jo uansett ikke gjøre noe fra eller til om det er falsk alarm eller faktisk branntilløp. Så kanskje et system med flere moduser, der den uler når vi er hjemme mens når vi er ute så blir vi oppringt eller det uler utendørs så naboene hører det? Eller noe annet jeg ikke har tenkt på.

Fortell meg hvilken løsning dere har valgt!:thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har ikke testet det selv, og her heller ikke satt meg grundig inn i hva som er mulig å gjøre med dem, men det er kommet flere «smarte» brannvarslere den siste tiden. Feks denne fra Google. Apple har noe tilsvarende, og flere andre produsenter. Da får du varsel på telefon om den går av, og den kan også skrus av fra telefonen. Blir relativt dyrt om man skal erstatte i flere rom, dog.

Endret av tillien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...