Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilbake etter mange års fraværd...


Pajko
 Share

Recommended Posts

Hej hundesonen folk,

Eg heiter Ida, 31 år, og var semi-aktiv her for flere år tilbake. Nu er eg tilbake etter at eg har sagt farvel til min kooiker Pajko i sidste uke. Han fik en aggressiv form for lymfekræft og ble bare 10 år. Det gjør kjempevondt, specielt da eg ikkje kunne sige et ordentlig farvel til han. Han boede de sidste 5 år mere eller mindre permanet hos mine forældre i Danmark, da eg har jobbar mange forskellige plasser og ikkje hatt mulighet til at have han med. 

I Pajkos yngre år trente vi rally og agility, men ble aldri specielt gode. Men vi hadde det moro og hans sidste år, ble det ikke mye trening, annet end litt triks heime, og ellers gode, lange ture i skogen eller ved vannet.

Eg er dansk, men nu bosat i Kvam kommune og liker meg veldig godt på vestlandet, men savner noe så sindsykt at have en hund og hundetrening, så er så småt begyndt at kigge etter hund igjen. Hvis noen har border collie i området, hilser eg gjerne på, da det fortsat er drømmen at få en border tispe en gang :) 

/Ida

DSCF0441.jpg

DSCF0510.jpg

Endret av Pajko
Lagg til litt
  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...