Gå til innhold
Hundesonen.no

Ostepop


Odin
 Share

Recommended Posts

Hei :) har en på 9 mnd som sleit med litt løs mage forrige. Han har vært fin i helga inntil i natt. Da var det pån igjen..Sambo gav han noen ostepop kuler i går kveld. Kan dette være synderen..  flere som har opplevd det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ELSKER ostepop. En av de få tingene som får henne til å sikle så det drypper på gulvet :D

Det er selvsagt ikke helsekost for hunden, det er mye og tomme  kalorier, men ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor noen biter i ny og ne skulle være så ille. Det er jo i all hovedsak snakk om maismel (som tilsettes i bøtter og spann i vanlig hundefor), solsikkeolje og litt ost. Saltmengden er omtrent den man finner i pølser. 

Jeg merker ikke noe på min når det kommer til magen, men selvsagt kan det være synderen hos dere. Hvis det er disse Cheez-Ballz'ene så har de vel også noe ekstra krydder som kan irritere. Dere må bare prøve dere fram, men en ung hund kan bli dårlig i magen av mye rart.

 

 

Endret av tillien
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være ostepop han reagerer på, dersom han ikke har spist noe annet i tillegg som han ikke pleier å spise.

Noen hunder har svært sensitiv mage mens andre ikke reagerer på noen ting. Min erfaring er at det er en genetisk faktor her, da jeg har hatt en hund som fikk diaré av det meste samtidig som jeg hadde ei som kunne spise alt som ikke var råttent. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er sensitiv i magen, type er vanskelig å kjøpe våtfôr til han og vi brukte 2 år + på å finne hovedfôr som funker. Men ostepop elsker han og aldri reagert på. Han kan spise det meste av rester etter middag også, uten at det blir trøbbel i magen. Det han er sensitiv på er mest ting som er laget til hunder, sånn utenom de typene vi har funnet ut at funker.

Du får følge med nøye og eventuelt droppe ostepoppen, om sambo vil eller ikke, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...