Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Felleskjøpet Agri tilbakekaller kjæledyrsfôr

Recommended Posts

Flere varianter av Appetitt, Labb og MatMons er tilbakekalt - inneholder for mye magnesium og dette kan da gi hunder diarrè og de blir sløve (men ingen fare for dyrenes liv).

Fra Nordlys: https://www.nordlys.no/felleskjopet/helse/kjaledyr/kjaledyrf-r-tilbakekalles-kan-gi-helseproblemer/s/5-34-938010?amp%3Bns_fee=0&amp%3Bns_linkname=editorial.share.article&amp%3Bns_mchannel=editorial.facebook&amp%3Bns_source=editorial.facebook

Felleskjøpet egen info: https://www.felleskjopet.no/hest-og-kjaledyr/artikler/felleskjopet-agri-tilbakekaller-varianter-av-kjaledyrsfor/
(inneholder forklaring om hvilke sekker og produksjonsdatoer det gjelder)

Så sjekk fòrsekkene deres og sørg for at de får tilbake det fôret de etterlyser.

Susanne

Det er jo ikke akkurat betryggende at feilen ble oppdaget fordi kunder sa i fra, og ikke ved intern kontroll av produksjonen..

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Har sett en del bilder på instagram av hunder med lilla Nonstop-halsbånd. Dette finner jeg ikke i noen nettbutikk, og heller ikke på Nonstop sine egne sider, så jeg lurer på om noen her inne vet om de i det hele tatt er mulig å få tak i, eller om det er limited edition eller evt noe de bare har sendt ut til de de sponser? 🤔
    • Her kom det opp en del lys allerede 1. november, men i går ble det et par lyslenker til 🙈 Syns det er såå koselig! Og nå laver snøen endelig ned også, så jeg koser meg litt med det selv om det ser ut til at det skal komme regn nærmere helga... Gleder meg ikke til 3 uker med semesterinnspurt, men skal i hvert fall være veldig fornøyd når to store oppgaver (forhåpentligvis) er levert i slutten av denne uka! Da er det "bare" eksamenene igjen, og jeg tror de skal gå fint i år. 
    • Min erfaring er at de er ekstremt glad i sin egen stemme ja, det er jo tross alt en spisshund... De få individene jeg kjenner er ikke spesielt trivelig mot andre hunder heller, men hvor rasetypisk det er aner jeg ikke.
    • Buhund er etter min mening ikke veldig lettlært, selv om det er en forholdsvis enkel hund. I forhold til trådstarters ønsker så røyter den også ganske mye, og kan ha en del lyd. Litt avhengig av hvor viktige de to punktene er synes jeg ikke det er en veldig god match?
    • Jeg og tenkte buhund! Føler den passer perfekt

De har god pels, tåler vinter bra, krever ikke alt for mye mosjon, har noe jaktinstinkt, men jeg oppfatter de som en mer lett trent hund som kan læres å være løs på tur vs mange av de andre gruppe 5 hundene. Ikke er den for stor og ikke for liten. Det blir en del røyting da, men de røyter stort sett bare i sesonger. Hvis du vil ha en hund som har pels som tåler kulde, så må du nesten tåle røyting og. Så her er det om å velge hva som er viktigst for deg. En hund med en naturlig pels som tåler kulden og en natt ute, eller en hund som røyter lite?
  • Nylig opprettede emner