Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Så søt! Hvor mye veier han? 

Ang dette å skade små valper. Jeg tok min i terrassedøra etter to dager og måtte bære han rundt i en knapp uke fordi han halta sånn. Han skjønte kjapt at når han var sliten var det bare å halte litt, så ble han bært 😂😂

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en søt liten tass! Så utrolig varmende å se gleden du har over valpen, du bare stråler! :)

Digger navnevalget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg passer en Pomeranian i 2 uker, og den spiser tyggis fra bakken hver gang jeg ikke ser og jeg prøver alltid å dra det ut av munnen men fram til nå har den spist 3 stykker og foreldrene mine gidder ikke å dra til dyreklinikken siden det ikke er vår hund og de gidder ikke bruke penger/ dyreklinikken er uansett stengt nå... jeg er bare et barn og har ikke penger så jeg trenger hjelp til hva jeg skal gjøre Hunden får alltid nok mat som den skal få hver dag, har til og med kokt naturell kyllingfilet for at ''prosessen'' skal gå fortere. Problemet er bare at den ikke slutter å spise tyggis. PS: hunden oppfører seg normalt men jeg vet det kan være farlig uansett..   3 visninger og ingen svar? hva skjer norge
    • Lundqvist er gull, vi har gått flere kurs der (selv om passeringskurset ikke er det beste jeg har gått, men det gir noen ok verktøy). Anbefaler også språkseminaret på det sterkeste, både for dere og hunden! Kovu har gått det to ganger nå. Kovu er fra Masithela. Vi har pludret oss gjennom et par rallykonkurranser, men noen champion blir han nok aldri.
    • Takk! Han er fra Kennel Wayosi i Fetsund. Veldig fornøyde med både hund og oppdretter!  Hvor er deres fra? Han er veldig flott! Mio får heller aldri hilse i bånd og egentlig aldri på fremmede hunder ellers heller, men han fikk dessverre hilse for mye som liten valp (første uka eller to) og har fortsatt en forventning om lek. Vi har gått passeringskurs hos Lundqvist hundeskole og er veldig glade for det! Det går fortsatt opp og ned, men nå har vi i alle fall en plan for hvordan vi skal gjøre det. Også vet vi hvordan det kan se ut når det går bra og vi leser han tidlig, det hjelper veldig. Takk for tips om OODK og Side om side! Vi har sett litt rundt spesielt etter steder å trene, men syns det har vært litt vanskelig å finne frem blant veldig mange tilbud. Vi sjekker nok disse etter sommerferie, først skal vi gå i fjellet 
    • Takk for fint svar Jeg har ikke prøvd å gi en proteinkilde... eller, jeg prøvde en gang et tørrfor, (naturesmenu eller noe sånt) med kun lam som proteinkilde... funket ikke   Jeg har vurdert å prøve kyllingforet fra v&h og bare tilsette grønnsaker.  Men sist jeg var hos veterinæren kjøpte jeg et annet merke allergifor. ZD eller noe sånt, istedenfor for det fra RC og han har ikke spydd på 10 dager faktisk!! (uten kortison)  Jeg krysser fingrene og ber til høyere makter om at det holder seg sånn og at det vil gå å kjøre eliminasjonsdietten på dette foret!!  hvis jeg bare kunne funnet ut hva hab reagerer på sånn at jrg kunne unngå det og få sluttet på den grusomme kortisonen! 
    • Utrolig fin valp asså  og stor! 
  • Nylig opprettede emner