Tonje Skrevet 28. Juni 2018 Rapporter Skrevet 28. Juni 2018 Hvem skal? Jeg skal stille Skoj i valpeklasse der på lørdag. Siter
Malamuten Skrevet 28. Juni 2018 Rapporter Skrevet 28. Juni 2018 Bølla stiller i unghundklasse på lørdag ? Siter
Snøfrost Skrevet 28. Juni 2018 Rapporter Skrevet 28. Juni 2018 Jeg hadde håpet å være der, men det ble dessverre ikke sånn i år. Kanskje neste år? (hvis dommer for min rase er OK) Siter
Monab88 Skrevet 29. Juni 2018 Rapporter Skrevet 29. Juni 2018 Stiller Sanna i åpen og Nora i champion Siter
MarieR Skrevet 29. Juni 2018 Rapporter Skrevet 29. Juni 2018 Stiller ikke, men skal dit som tilskuer på lørdag Siter
Midas Skrevet 30. Juni 2018 Rapporter Skrevet 30. Juni 2018 Jeg kunne egentlig tenke meg å dra innom en liten tur i morgen tidlig, men kan jeg dra dit med valp under 4mnd? Siter
Kristiin Skrevet 30. Juni 2018 Rapporter Skrevet 30. Juni 2018 1 time siden, Midas skrev: Jeg kunne egentlig tenke meg å dra innom en liten tur i morgen tidlig, men kan jeg dra dit med valp under 4mnd? Tror faktisk det står i reglene at det ikke er lov :/ Skulle gjerne hilst på flere i dag, men travelt og både starte og være funksjonær i agilityringen Deli hoppet så fint over stigefeltet 2.plass med 5 feil i ag1. Hopp 2 var ikke bare bare, dårlig og stokato handling av meg, 5 feil - en vegring, ble likevell 1.plass NKK er da over for oss! Skulle ønske agility var begge dagene! 2 Siter
Midas Skrevet 1. Juli 2018 Rapporter Skrevet 1. Juli 2018 18 timer siden, Kristiin skrev: Tror faktisk det står i reglene at det ikke er lov :/ Skulle gjerne hilst på flere i dag, men travelt og både starte og være funksjonær i agilityringen Deli hoppet så fint over stigefeltet 2.plass med 5 feil i ag1. Hopp 2 var ikke bare bare, dårlig og stokato handling av meg, 5 feil - en vegring, ble likevell 1.plass NKK er da over for oss! Skulle ønske agility var begge dagene! Gratulerer!! Ble så jeg droppet det. Siter
Tonje Skrevet 2. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2018 Skoj stilte som eneste hannvalp, fikk HP og ble BIM, slått av søster Chili 1 Siter
Recommended Posts