Gå til innhold
Hundesonen.no

Fant nesten 100 hundeposer i hekken

Recommended Posts

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Man burde jo ikke bli overrasket lengre men..Etter å ha gått bak eiere med gjerne ekstra stor hund, der  de lar hundene drite mitt i skiløypa og bare går videre..såe.. Men forøvrig gjelder det langt fra bare hundeskit, folk er utrolig oppråtne , de kan sitte og spise/drikke to meter fra en søppeldunk og så bare slippe emballasjen rett ned.. og gå videre. 

• Confused 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest vivere
1 hour ago, QUEST said:

Man burde jo ikke bli overrasket lengre men..Etter å ha gått bak eiere med gjerne ekstra stor hund, der  de lar hundene drite mitt i skiløypa og bare går videre..såe.. Men forøvrig gjelder det langt fra bare hundeskit, folk er utrolig oppråtne , de kan sitte og spise/drikke to meter fra en søppeldunk og så bare slippe emballasjen rett ned.. og gå videre. 

Iflg media er trolig "shitbag"'ene et større  problem enn at  hundeskiten blir liggende i naturen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, vivere skrev:

Med forbehold om at moderatorene ikke sletter innlegget mitt:

Iflg media er trolig "shitbag"'ene et større  problem enn at  hundeskiten blir liggende i naturen.

Det tror jeg gjerne, jeg vil tro at det er anseelige mengder med hundeposer som  brukes hvert år, bare her i Norge alene. Men man behøver ikke bruke poser heller for den del, skiter hunden midt i opptråkket løype/gangsti, så kan man bruke  en liten medbrakt spade og fjerne det fra løypa/veien.  Man kan mene hva man vil om hundeskits forurensningspotensiale iforhold til hva vi mennesker forurenser, (hvilket jeg vil tro er minimalt) men hundeskit som ligger midt på gangstier/i løyper medfører ikke akkurat ekstra goodwill for hund og eiere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, QUEST skrev:

Det tror jeg gjerne, jeg vil tro at det er anseelige mengder med hundeposer som  brukes hvert år, bare her i Norge alene. Men man behøver ikke bruke poser heller for den del, skiter hunden midt i opptråkket løype/gangsti, så kan man bruke  en liten medbrakt spade og fjerne det fra løypa/veien.  Man kan mene hva man vil om hundeskits forurensningspotensiale iforhold til hva vi mennesker forurenser, (hvilket jeg vil tro er minimalt) men hundeskit som ligger midt på gangstier/i løyper medfører ikke akkurat ekstra goodwill for hund og eiere.

Eller man bruker en pose og plukker opp skiten, hiver skiten inn i buskaset, tørker av posen i ei tuste, vrenger den og putter den i lomma. Så kan man kaste posen i søpla når man kommer hjem :)

Endret av AnnikenK
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive