Jump to content
Hundesonen.no

Hundebur til bil selges

Recommended Posts

Velholdt bur i topp stand

Merke:  MIM Variocage Double Large

Ved foten er det 83 cm bredt, 90cm. dypt og 65cm. høyt.
På toppen er det 61 cm bredt og 48 cm dypt
Dybden på foten kan justeres mellom 56cm. og 90cm.

Du kan regulere buret fra dobbelt til enkelt ved å fjerne midtplaten.

Dørene kan låses med nøkkel eller hengelås.

Mer info: http://www.mimsafe.se/sv/sakra-productshusdjurfordon/variocage/variocage-original-double/
(Http://tinyurl.se/twto2l)
Se om det passer til bilen din: http://www.mimsafe.se/sv/modellsokvariocage/ (http://tinyurl.se/e05)

Pris: 3200,- / Bud

bur1.jpg

bur2.jpg

bur3.jpg

bur4.jpg

bur5.jpg

bur6.jpg

Edited by Depe

Hei og takk for interessen.  Det er god plass til to hunder av samme størrelse som golden.  

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hvis det er flere som vurderer å selge er jeg også interessert i å kjøpe
    • Mio er for tiden under utredning for allergi pga. gjentakende ørebetennelser og sopp mellom tredeputene. Utover dette er det vanskelig å sette fingeren på spesifikke symptomer, annet enn en følelse av at han er litt småplaget med et eller annet ganske ofte. Vi tror kanskje at klør litt mer enn normalt på hodet - det er da snakk om at han "graver" over ansiktet med forlabbene kanskje en gang i uka og ellers setter veldig pris på å bli klødd i panna/oppå hodet. Mistenker dog at det kan ha med ørebetennelsene å gjøre, at det er der det egentlig klør. Han klør ikke unormalt mye på kroppen og har ikke utslett, tørr hud eller lignende.  Nå har han spist Royal Canin Anallergenic i fire (av totalt åtte) uker som del av utredning, det skal i følge veterinær inneholde nesten ingenting å reagere på. Med såpass diffuse symptomer som Mio har hatt syns jeg likevel det er vanskelig å vurdere om vi faktisk ser noen endring - utover at både sopp og ørebetennelse behandles ved siden av (igjen) og dermed blir bedre. Noen som har tips/erfaringer fra lignende situasjon? Har snakket litt med veterinær, men de kan jo ikke vurdere han noe bedre enn vi kan når de ikke har observert han over tid.  Er det vanlig å ta blodprøve for å teste for allergier, eller er det normalt å teste ut matallergi med fôrendringer først? Hvilke alternativer finnes? 
    • Nei, jeg bruker sykkel, ski, spark og rattkjelke, men som oftest slipper jeg bidra selv på tross av at jeg er dobbelt så tung som hvermannsen når vi bare har falt i flyt. Der finnes flere som driver med kickbike, bikejoring ol. med både enkelt- og dobbelspann av BC. Trekk er trekk, mine hadde likt seg foran kickbike også, riktignok tror jeg innsatsen i motbakker er like variert der som ellers. Ene legger liv og sjel i det, enkelte andre anser sin oppgave som utført om lina er stram  

Hva som er for mye og for lite skal ikke jeg diktere. Sålenge man er sitt ansvar bevisst med opptrening, vedlikehold, restitusjon og mental aktivisering. Jeg vi dog vært veldig påpasselig med unge BCer og belastning. Det er en rase utsatt for OCD (osteochonrosis dissescans) i spesielt skulder, en sykdom som generelt oppstår i vekstfase og kan forværres av belastning.
    • Det er ikke nødvendigvis enkelt å finne en seriøs ambull-oppdretter nå nei. Skal det være familie- og turhund, eller kommer du til å drive aktivt med hundesport? Preferanse på pels(stell), lyd? Trenbarhet? Må/bør den være sosial med andre hunder? Labrador og springer spaniel er jo "safe" valg, men kanskje ikke helt det du ønsker deg?
    • Tollervalp går på Nutrima Puppy og VOM puppy.
  • Nylig opprettede emner