WelshenNemi Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 Har ofte store problemer med å få lagt inn smileyene på mobil. Enten blir de ikke lagt til når jeg trykker på de, eller så forsvinner menyen med en gang den blir åpnet. Andre som har det problemet? Har problemet på mobilsiden. Siter
WelshenNemi Skrevet 28. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 Akkurat nå, Anette skrev: Fungert fint her... Hmmm... Er periodevis hos meg. Fikk lagt inn i tråden her f.eks, men ikke i innlegg i AN noen sekunder før. Siter
Snoffe Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 Samme her, er periodevis problemer med å legge til smiley. Det går fint på de jeg kan koden på, men skal jeg bruke noen av de andre så får jeg problemer. 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 1. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2018 Er det noe sted det går an å finne kodene til de forskjellige smileyene? Etter jeg startet denne tråden får jeg ikke opp alle "hundesonen smileys" i det hele tatt lenger kun de som er på "forsiden". Siter
Recommended Posts