QUEST Skrevet 12. Februar 2018 Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 (endret) Jeg ser plutselig at flere brukere har byttet profilbilde med hverandre..Det tviler jeg på er med vilje,flere som opplever det? @Margrete f.eks og @Jankaa har byttet med henholdsvis Argyr og Margrete..?? Jankaa har fått Margretes bilde og Margete har Argyrs bilde.. @Anette Endret 12. Februar 2018 av QUEST 1 Siter
Shokata Skrevet 12. Februar 2018 Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 (endret) Næ... It's all in your head! Jeg ser det ikke, uten at det er noe kvalitetsstempel da... Siden jeg sikkert var sistemann til å finne liker-funksjonen Endret 12. Februar 2018 av Shokata 1 Siter
QUEST Skrevet 12. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 Hmpf..det er nok hos DEG det er noe galt ja.. Det var ikke slik for litt over en times tid siden, snodig.. Siter
Anette Skrevet 12. Februar 2018 Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 Just now, QUEST said: Jeg ser plutselig at flere brukere har byttet profilbilde med hverandre..Det tviler jeg på er med vilje,flere som opplever det? @Margrete f.eks og @Jankaa har byttet med henholdsvis Argyr og Margrete..?? Jankaa har fått Margretes bilde og Margete har Argyrs bilde.. @Anette Her har de helt riktige bilder åpnet profiler osv og tittet. snodig! Siter
QUEST Skrevet 12. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 Akkurat nå, Anette skrev: Her har de helt riktige bilder åpnet profiler osv og tittet. snodig! Merkelig..jeg prøvde å logge ut og så inn igjen og de hr fremdeles feil bilder.. Siter
Raksha Skrevet 12. Februar 2018 Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 (endret) Riktig her og. Du som er rar, @QUEST Endret 12. Februar 2018 av Raksha 1 Siter
QUEST Skrevet 12. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 @Anette! ; @Shokata og @Raksha mobber meg!! Jeg vil ha de utestengt nå!! Dumme damer altså, her skal dere få se..; Det er altså ikke MEG det er noe galt med, forøvrig en helt uhørt tanke.. 4 Siter
QUEST Skrevet 12. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 (endret) Akkurat nå, Shokata skrev: Snålt... Øh..ja..det kan man si, for nå har jeg mistet Liker knappen også.. Dvs , den har tydeligvis endret utseende..? ...og nå har margrete og Jankaa fått tilbake sine profilbilder igjen istedet.. Jaja.. Endret 12. Februar 2018 av QUEST 3 Siter
Raksha Skrevet 12. Februar 2018 Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 Just now, QUEST said: Øh..ja..det kan man si, for nå har jeg mistet Liker knappen også.. Dvs , den har tydeligvis endret utseende..? ...og nå har margrete og Jankaa fått tilbake sine profilbilder igjen istedet.. Jaja.. ! 1 Siter
Margrete Skrevet 12. Februar 2018 Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 Det var @Jankaa og jeg som tullet med hodet ditt @QUEST 3 1 Siter
QUEST Skrevet 12. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2018 2 timer siden, Margrete skrev: Det var @Jankaa og jeg som tullet med hodet ditt @QUEST Jasså ja..så det er gaslighting dere driver på med... Her skal dere få.. 2 Siter
Recommended Posts