Variocage Compact XL

2 innlegg i emnet

Meget pent brukt. Nøkkel følger med.
Det ypperste for sikring av hunden din i bil. Justerbar dybde: 600-820 x Bredde: 700 x Høyde: 650 mm Terskelhøyde: 230mm

Selges for kr 4000

Hentes Oslo

_20171216_142517.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Samboer har brøytet siden igår  Han var innom og spiste middag, og reiste for å se på S&J gå skirenn, før han fortsatte videre. Brøyter konstant med tre traktorer, vi har noen som kjører de andre selvsagt. Morsomt hvordan folk ikke forstår at man får ikke vært absolutt overalt hele tiden til samme tid   Jeg er kjempeglad for snøen!! Pulken er klar, alle har skiene klare og venter på litt mindre vind  Fikk slede til Mattis idag også, så det blir stas. Har ikke noe forhåpning om å rekke det denne vinteren (Driver med innkjøring nå.) men håper på like fin vinter neste år Da kan jeg male og ordne litt på den imens ihvertfall. 

B og Leslie valpen De koste seg i hundehall idag, luksus å ha tilgang på oppvarmet hundehall.  
    • Hvis ingen av de ferdige burene som selges i dyrebutikker(variocage eller hercules sånn ca), så kan du bestille på mål hos f.eks. kela hundebur eller trønderburet
    • Andre naboer i borettslag skal ha særlig gode grunner for å nekte andre å ha hund. Allergi er som regel ikke god nok grunn.  Denne artikkelen kan kanskje være til hjelp: http://www.advokat-hoie.no/publikasjoner/files/dyrehold-borettslag-sameie-utleie.html Her står det blant annet at hundeholdet må medføre beviselig ulempe for naboer. Hvis det er lov med dyr i borettslaget, kan ikke en nabo bare si nei, den må dokumentere det også. Og hvis det allerede er hund i oppgangen, kan jeg ikke se for meg at denne naboen skal ha noen god grunn for  si nei.   
    • Det er mer enn 1 cm nå da, 10 cm kanskje men sånn er det for vestlendinger tydligvis... Litt hvitt på bakken og det blir total trafikkork, bussene er timesvis forsinket osv... men det er ikke noe gøy med snø her.. etter et par dager så regner det litt, så fryser det på og blir holke. Det blir aldri strødd her heller, så det å bevege seg utendørs er risikosport i vinterhalvåret
    • Hei  Hvor finner man bur som passer i bagasjerommet til sedan? Finnes det en nettbutikk som selger slikt? Jeg har en finsk lapphund.  Edit: Kan vel nevne at jeg har en ford mondeo 06 sedan.
  • Nylig opprettede emner