Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal vi gjøre med alle kattene?


QUEST
 Share

Recommended Posts

45 minutter siden, patricia skrev:

Jeg tenkte helst på importen av gatehunder. Er det riktig å ta dem inn i en leilighet, ta dem i bånd, forlange at de skal fungere sammen med fremmede mennesker, oppføre seg pent og stuerent og ha "gode manerer", hvis de har levd på gaten og har alle sine erfaringer fra  "livets harde skole"? Hva vet importørene  egentlig om bagasjen disse hundene har, og hvordan de vil takle utfordringene i en helt ny setting ?

 

Og ikke minst sette dem i bur og på et fly til Norge, med alt det medfører av påkjenninger for hunden. Nå kjenner jeg ikke mange gatehunder, men de få jeg kjenner har alle "noe" mentale issus.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De som synes det er viktig at ungene får oppleve at kattemor får kattunger, burde også ta barna med til veterinæren når kattungene avlives. Livets sirkel. 

Villkatter bør absolutt få slippe, og da uten å bli plaget gjennom fanging, dyrleger og diverse hjem. Slikt er reinspikka dyremishandling!

Det som ER respektløst, er å la dyr lide bare fordi "alt skal leve", og "alle skal hjelpes". Akkurat som bestander av ville dyr må reguleres, må forvillede katter tas ut, nettop for å forhindre og beg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...