1 days won??

28 innlegg i emnet

11 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 23.10.2017 at 10:14 AM, RAH skrev:

@QUEST forumet regner ut dine "ryktepoeng" hver dag og logger de som hadde flest "ryktepoeng" denne dagen. Jeg er ikke sikker på formelen men den teller definitivt likes. Jeg vil også anta at visninger er med i beregningen også.

Vi har en egen leaderboard med offentlig statistikk, denne får du tilgang til fra menyen:
http://hundesonen.no/leaderboard/

InvisionPower (forumleverandør) hevder at tanken bak dette er at det skal bli mer givende å skrive kvalitetsinnlegg, som bidrar ti let bedre forum-samfunn :)

Grattis med seier! 🎉

Det som er litt moro er vell at inne på den leaderboard siden er det definitivt akkurat-nå innlegg som ruver listen over over flest likes. Vet ikke helt om innlegg fra den tråden samsvarer med kvalitetsinnlegg? :lol: Slike innlegg som at noe moro har skjedd, snill mann osv - de handler jo gjerne ikke om hund eller :lol:

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har i mer enn 20 år fulgt med og tidvis deltatt i diskusjonen om ulv her til lands. Etter min mening belyser det som er fremført i dette innlegget en del av problematikken rundt innføring av ulv i Norge.
    • Haha. Hvor fjern går det an å bli.  Bråvåkna litt før klokka ringte 06 i dag og la merke til at Bizi ikke var i senga. Sjekka og hun lå ikke i sin egen seng heller. Ropte på henne og hun kom ikke. I et øyeblikks panikk rakk jeg å lure på om hun hadde blitt med inn da vi la oss i går eller om hun har vært ute hele natta. Så gikk det opp et lys og jeg kom på at jeg leverte henne faktisk helt selv til hundepasseren 1630 i går og at jeg ikke skal hente henne før i morgen.
    • Men det kan det ikke, og da er det den virkeligheten dere må forholde dere til. Ikke hvordan dere synes det skal og bør være.
    •   Ups liksom  Det minner meg om da jeg var lita og vi hoppet ut i snøhaugene som var brøytet ut fra gårdsplassen... man sank ganske godt nedi der, og man fikk litt dødsangst av og til når man sleit med å komme seg opp ja   Man må bare elske livet på landet! Kongen hadde vandret over jordet her i natt også - men han har vett på å holde seg unna hagen min i det minste  Ikke engang så ofte... Du trenger seriøst et kurs i hvordan ordne vask slik at man ikke trenger å bruke maskina hver dag  Men om man har bare 3 truser og 2 par sokker, så skjønner jeg jo at man må vaske litt ofte  Du vet at det går an å bruke en håndkle mer enn en gang? Og at man ikke må vaske treningstøy hver dag om man sørger for at det tørker godt etter bruk?   Men du tåler sikkert å gå med småskitne klær et par dager også  
    • Begge mine skulle vel egentlig vært tisper, men i Kumas kull var det kun hannhunder (og jeg ville ha hund NÅ!) og når det kom til hund to innså jeg etterhvert at studioleilighet kunne gjøre det litt mer komplisert når ene fikk løpetid, så da ble nr. to også hannhund. Neste blir tispe fordi jeg ønsker å drive oppdrett etterhvert, og det er jo vanskelig uten livmor som noen nevnte over her. Jeg synes de er greie. De får markert fra seg i starten og i slutten av tur, og skjønner at når vi går framover så går vi framover. da er vi ikke ekle hanner som slikker på tispetiss og markerer over alt.. stort sett. Om de ikke klarer å la vær så blir de dratt med videre. Shibaen får gå løs av og til, men de er stort sett i bånd hele tiden. Ikke fordi de er hannhunder, men fordi de mangler innkalling og stikker etter vilt. Ingen av de er særlig glad i andre hannbikkjer, dette er ikke uvanlig på disse rasene og man ser ofte det samme mellom tisper også. Løses fint med at vi ikke hilser på andre hanner på tur. Vi kan fint gå tur sammen med de bare vi dropper rumpesniffing. Kuma har vel markert inne to ganger i løpet av sine snart åtte år, begge gangene i dyrebutikk/hos veterinær hvor det allerede var markert av andre. Tanuki har aldri gjort det. Jeg er litt mer obs på de når vi er inne på fremmede steder, men går stort sett veldig fint
  • Nylig opprettede emner