Gjest Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 Jeg har i forbindelse med vår-reingjøringa funnet et gammelt polaroid-kamera. Det ser ganske greit ut, men filmen til kameraet er schweine dyrt. 200kr for 8 bilder. Så jeg lurte litt på om det finnes noen mer moderne og billigere løsninger? Eller burde jeg punge ut for å teste gamledagers finesser? Siter
Smartingen Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Har du sett på eBay etter film? Pleier å være noe rimeligere der men kameraet så jo snaisent ut! Mye kulere enn rosa avrunde polaroidkameraer? Siter
Lunatic Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Det finnes som regel noe eldre film på eBay Nå har også Impossible project (foreløpig de eneste som selger den typen film) kjøpt opp Polaroid, så det spekuleres i om det kommer nye og billigere typer etter hvert. Det tar nok eventuelt litt tid ettersom kjøpet nettopp ble gjort, men det er mange som lever i håpet. Siter
Gjest Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 3 timer siden, Lunatic skrev: Det finnes som regel noe eldre film på eBay Nå har også Impossible project (foreløpig de eneste som selger den typen film) kjøpt opp Polaroid, så det spekuleres i om det kommer nye og billigere typer etter hvert. Det tar nok eventuelt litt tid ettersom kjøpet nettopp ble gjort, men det er mange som lever i håpet. Ja, har sett at ebay kan være plassen for billigere film. Men det er impossible-project som tilbyr disse ganske dyre filmene, mener du at de skal videre utvikle dette for enda billigere produkter enn det de tilbyr i dag? 20€ for 8 bilder som man må putte inni ei bok i 30 minutter for å framkalle er ganske hef10. Men jeg har jo fryktelig lyst å prøve minst én pakke! Siter
Lunatic Skrevet 20. Mai 2017 Rapporter Skrevet 20. Mai 2017 13 timer siden, Kangerlussuaq skrev: Ja, har sett at ebay kan være plassen for billigere film. Men det er impossible-project som tilbyr disse ganske dyre filmene, mener du at de skal videre utvikle dette for enda billigere produkter enn det de tilbyr i dag? 20€ for 8 bilder som man må putte inni ei bok i 30 minutter for å framkalle er ganske hef10. Men jeg har jo fryktelig lyst å prøve minst én pakke! Ja, det er det vi håper på i hvert fall. Her er en link, om du er interessert. Filmen er veldig fin! Jeg har brukt den en del og kan anbefale å teste ut litt når du føler du har råd. Det er veldig gøy Siter
Recommended Posts