yurij Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Kl 7 , mørkt .. frokost . Fra kl 9 var dyr ute . Grått og trist og null sikt i dag . Grimstad er fint uansett da med hav og hei Yarina undersøker heller for matrester Kl 11 Stopp på Felleskjøpet ( for litt hundesnacks) på vei hjem Kaffe før jobb Vi deler det du har? Kl 12 Sykle til jobb Kl 13 Ingen arbeidere inne enda 16 til 20 arbeidsplass. Vanskelig å få tatt bilde uten å få med noen så det blir "arkivbilde" Kl 20 Kveldsforing over hele fjøla Kl 21 hjemme hunder får mat og mennesket spiser laks Måtte slippe inn Terkel og gjorde en kjempebrøler ! Denne er helt uoppdragen ( skammer meg litt her ) Ikke er juletrekket av sofaen heller Kl 22 Kjendisfarmen Og innimellom slipper man hundene ut og inn sånn ca en million ganger 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Flotte bilder av hundene ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Ååååh gråværsdagar er best! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 1 minutt siden, plutte skrev: Ååååh gråværsdagar er best! Uh, jeg tar barforst/ snø og sol over grått anytime 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Så ut som en deilig dag! Vært mye grått her også nå, det er kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Ser ut som en fin dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 Hihi, hvor pleier du å gå tur? Jeg bor skummelt nært den FK butikken Prøvde å identifisere hvor de andre bildene var tatt meg skjønte ikke helt, bortsett fra AGR. Hvis jeg møter en sånn fluffy pels som du har så stopper jeg deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 7. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 12 minutter siden, Nuka skrev: Hihi, hvor pleier du å gå tur? Jeg bor skummelt nært den FK butikken Prøvde å identifisere hvor de andre bildene var tatt meg skjønte ikke helt, bortsett fra AGR. Hvis jeg møter en sånn fluffy pels som du har så stopper jeg deg Gjør du? I Grimstad? Akkurat disse bildene er fra Rossefjellet men jeg går tur på alle knauser i området Reddal/ Landvik/ Fjæreheia / Bjærkoselva Har du tispe og har fri på dagtid er det bare å henge med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 Akkurat nå, yurij skrev: Gjør du? I Grimstad? Akkurat disse bildene er fra Rossefjellet men jeg går tur på alle knauser i området Reddal/ Landvik/ Fjæreheia / Bjærkoselva Har du tispe og har fri på dagtid er det bare å henge med Har en 4 års (veldig forsiktig, stille og rolig) tispe og bor på Bergemoen Har mye tid + bil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 7. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 Akkurat nå, Nuka skrev: Har en 4 års (veldig forsiktig, stille og rolig) tispe og bor på Bergemoen Har mye tid + bil Så kult , er bare litt skeptisk til ukjente hanner De er ikke alltid like greie med andre hanner selv om eierne hevder det på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 Akkurat nå, yurij skrev: Så kult , er bare litt skeptisk til ukjente hanner De er ikke alltid like greie med andre hanner selv om eierne hevder det på forhånd Skjønner deg godt. Min tispe er ikke særlig glad i hanner Hun greier ikke si ifra når de blir pågående. Hun er av den konfliktsky typen Vi får avtale en tur etter hvert!!! Hadde vært hyggelig Aldri møtt rasen som du har før! Men jeg har stadig vekk sett en irsk ulvehund rundt kiwi/FK, den ser ut som en ponni 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 7. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 Akkurat nå, Nuka skrev: Skjønner deg godt. Min tispe er ikke særlig glad i hanner Hun greier ikke si ifra når de blir pågående. Hun er av den konfliktsky typen Vi får avtale en tur etter hvert!!! Hadde vært hyggelig Aldri møtt rasen som du har før! Men jeg har stadig vekk sett en irsk ulvehund rundt kiwi/FK, den ser ut som en ponni Ja, den har jeg sett , mine er halvparten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 Kjenner jeg er skikkelig misunnelig på arbeidsplassen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 7. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 9 minutter siden, MarieR skrev: Kjenner jeg er skikkelig misunnelig på arbeidsplassen din! Blir ikke rik da, med mindre jeg står og underviser utenom arbeidstid også men det orker jeg ikke ? Det går rundt så lenge vi er to og han tjener ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Jeg er også litt misunnelig... Også så flott turområdet dere har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts