Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil DNA-teste hundedritt og bøtelegge eierne


Lappisen
 Share

Recommended Posts

Var det ikke snakk om noe lignende en gang før? 

Det er vel ikke helt gjennomførbart, men skjønner frustrasjonen. Det er ikke noe moro å tråkke i hundebæsj. Det er ikke så vanskelig å plukke opp heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, QUEST skrev:

Mein gott..den nedre grensen for idioti syns ikke å eksistere..:blink: Hva ville noe slikt koste, både tidsmessig og ikke minst økonomisk?!

Det skal i alle fall ikke gå på min regning..:blink:

Jeg gidder ikke betale for at andre ikke plukker opp dritten etter hundene sine!

 

Men fy flate hvordan det ser ut i turløypene nå, helt for ******.

Og rett ved dunkene ser ikke bedre ut enn resten av løypa.

Folk er utrolig grisete.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke for meg at det er gjennomførbart, men om det hadde vært det, hadde det nok fungert veldig bra!

Helt utrolig at det i det hele tatt skal være nødvendig, men... Hvis jeg en sjelden gang glemmer pose/går tom for poser, sørger jeg for å enten sparke det vekk fra der folk ferdes (hvis mulig), tar det med på neste runde, eller går hjem og henter pose (hvis det ikke er altfor langt unna).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 timer siden, Wilhelmina skrev:

Bøtene skal visstnok finansiere det.

Forstår godt at frustrasjonen er stor og at de vil ty til litt kraftigere tiltak for å få bukt med det. 

Men hvis bøtene skal finansiere både arbeidet med det, og lønn til de som skal gjøre dette blir det på lik linje med fartsbøter, og bøter for uro på byen. 

Jeg synes personlig ikke at det å ikke plukke opp dritten etter hunden er like galt som å kjøre for fort forbi et skoleområde, eller klinke til noen på byen f.eks. så jeg er skeptisk til det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...