Elita2005 Skrevet 27. Juli 2016 Rapporter Skrevet 27. Juli 2016 Hei, Nå har vi akkurat fått vår 2. hund, ei lita sheltietispe (8 uker) som vi gjerne skulle ha sosialisert med andre små valper og større trygge og rolige hunder. Vi bor på Grunerløkka, men vi kan absolutt kjøre et stykke for å møtes :-) Noen?? :-) Siter
Meikaa Skrevet 25. August 2016 Rapporter Skrevet 25. August 2016 Hei! Hvis jeg har regnet riktig er den 12 uker nå? Jeg har en bichon valp på 10 uker og vi bor på Skøyen Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.