mokken Skrevet 9. Juli 2016 Rapporter Skrevet 9. Juli 2016 Jeg har en hund med stamtavle, men som ikke vil oppnå utstillingsresultat for agility/hopp championat. Dersom han får 3 hopp/agility cert kan jeg da søke mellomtittel (ag3/h3)? Eller er mellomtittlene kun for kl 1 og 2? Siter
maysofie Skrevet 9. Juli 2016 Rapporter Skrevet 9. Juli 2016 4 minutter siden, mokken skrev: Jeg har en hund med stamtavle, men som ikke vil oppnå utstillingsresultat for agility/hopp championat. Dersom han får 3 hopp/agility cert kan jeg da søke mellomtittel (ag3/h3)? Eller er mellomtittlene kun for kl 1 og 2? Vet om flere som har AGIII og AGHIII, du trenger ikke cert engang, bare 0-5,99p 2 Siter
mokken Skrevet 9. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2016 1 time siden, maysofie skrev: Vet om flere som har AGIII og AGHIII, du trenger ikke cert engang, bare 0-5,99p Aha, tusen takk for oppklaringen! Da lurer jeg på om ikke lille elleville skal få seg en tittel! *sjekke resultater* Siter
mokken Skrevet 22. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Mellomtitler godkjent, og Harly heter nå AGHIII AGIII DeepEyes Small Chance O Success II 2 Siter
Recommended Posts