mokken Skrevet 9. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2016 Jeg har en hund med stamtavle, men som ikke vil oppnå utstillingsresultat for agility/hopp championat. Dersom han får 3 hopp/agility cert kan jeg da søke mellomtittel (ag3/h3)? Eller er mellomtittlene kun for kl 1 og 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 9. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2016 4 minutter siden, mokken skrev: Jeg har en hund med stamtavle, men som ikke vil oppnå utstillingsresultat for agility/hopp championat. Dersom han får 3 hopp/agility cert kan jeg da søke mellomtittel (ag3/h3)? Eller er mellomtittlene kun for kl 1 og 2? Vet om flere som har AGIII og AGHIII, du trenger ikke cert engang, bare 0-5,99p 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2016 1 time siden, maysofie skrev: Vet om flere som har AGIII og AGHIII, du trenger ikke cert engang, bare 0-5,99p Aha, tusen takk for oppklaringen! Da lurer jeg på om ikke lille elleville skal få seg en tittel! *sjekke resultater* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2016 Mellomtitler godkjent, og Harly heter nå AGHIII AGIII DeepEyes Small Chance O Success II 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts