Gå til innhold
Hundesonen.no

Pro Plan Duo Delice


Ulrikke
 Share

Recommended Posts

Jeg har sære krølledyr som fullfôres på VoH egentlig. 

De har imidlertid tørrfôr stående, sånn i tilfelle de finner ut at de vil ha mat utenom, de er ikke alltid så storspiste (særlig tispa, hannvalpen eter alltid VoH når han får).

Greia er at det ser ut som det er Duo Delice med kylling fra ProPlan som sklir ned hos dem. Kan ikke huske å ha sett noen diskusjon om dette fôret.... Hvor dårlig er det, sånn pr definisjon? Kjenner jo at det kanskje ikke betyr allverden siden de ikke spiser enorme mengder av det, og jeg føler meg sikker på at de får det de trenger siden de spiser VoH, men jeg ble nysgjerrig.... Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro Plan er et bra for.

Jeg forer selv på den vanlige kylling varianten og det skal innholdsmessig ikke være så stor forskjell på disse. Så jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet for det. Jeg forer bare med tørrfor. 

Vet at mange er misfornøyd med Pro Plan etter noen endringer med foret og utsalgssteder, men vi er fortsatt fornøyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt ProPlan Duo Delice m/kylling i perioder som godbiter/tilleggsfôr til V&H. Mindre biter så enklere å posjonere ut enn det tørrfôret jeg bruker til vanlig. Har ingenting å utsette på det, var like fornøyd med Duo Delice som ProPlan m/laks som jeg også har brukt. Har ikke brukt noen former for ProPlan i senere år da, så om det har tapt seg i kvalitet veit jeg ikke.

Om du fôrer med VOM hadde jeg i alle fall ikke giddet å tenke så mye over den lille mengden tørrfôr de får attåt, vil tro ProPlan er et bra fôr selv for fullfôring også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...