Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsliner


tutle
 Share

Recommended Posts

Noen som har bruk for...?

- Snake kjettingkjede i sølv, 35 eller 40 cm langt, relativt tynt.
- Kort line som kan brukes til kjettingkjedet, sølv med sparsomme pynteperler.
- Hvit "basic" utstillingsline, onesize.

Det siste er brukt på 3-4 utstillinger, de andre er ubrukt. Pris blir vi enige om, gjerne send meg PM :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
13 timer siden, tutle skrev:

Beklager! Ikke sett før nå (ikke fått varsel :o). Er det fortsatt aktuelt?

Jeg har fått tak i snakekjettng i sølv og hvit line. Lina røyk på første utstillingstrening, men har fått ny. Har i mellomtida kjøpt håndsydd lær line og halsbånd fra moria4dog. Siste har jeg foreløpig ikke fått testet it, men neste helg er det utstilling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22. april 2016 at 8:41 AM, Pointerbølle skrev:

Jeg har fått tak i snakekjettng i sølv og hvit line. Lina røyk på første utstillingstrening, men har fått ny. Har i mellomtida kjøpt håndsydd lær line og halsbånd fra moria4dog. Siste har jeg foreløpig ikke fått testet it, men neste helg er det utstilling!!

Jeg skjønner! Mulig dette hadde blitt for tynt til pointer uansett. Du får ha masse lykke til på utstilling, regner med det kommer update? :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tutle skrev:

Jeg skjønner! Mulig dette hadde blitt for tynt til pointer uansett. Du får ha masse lykke til på utstilling, regner med det kommer update? :ahappy: 

Det skal jeg prøve å få til! 

Er veldig spent, hun er straks 1 år og aldri vært på utstilling før... Er veldig interessert i andre hunder og veldig sosial med andre hunder og folk, så vi får se om hu oppfører seg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...