Gå til innhold
Hundesonen.no

hvilken rase er dette?


SandraNM
 Share

Recommended Posts

7 timer siden, SandraNM skrev:

jeg lurer på hvilken rase dette er. har blitt fortalt at det er en pomsky, men er ikke sikker

image.png

Kan være ganske vanskelig å se hva slags rase(r) en så liten valp er. Blir nok enklere når den vokser til og man ser så stor den blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SandraNM skrev:

jeg lurer på hvilken rase dette er. har blitt fortalt at det er en pomsky, men er ikke sikker

image.png

Mange valper ser ganske like ut uansett rase/blanding, så det er  enda vanskeligere å gjette rase basert på valpebilder enn på voksenbildet, og det sistnevnte er også vanskelig å få rett. Men blant annet på pomsky er det minst en finsk lapphundvalp som verserer som "pomsky".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Aslan skrev:

Bruker stort sett inseminering.

Og bare der går det av en masse varselbjeller i huet mitt. En ting er inseminering av logistikk-årsaker, fordi det er enklere og bedre for bikkje at svømmerne blir sendt med posten fremfor at hele bikkjedyret blir sendt med fly over Atlanteren, men pga størrelsesforskjell? Nei, ta hintet da, folkens*, it's not meant to be ;) 

* folkens er ikke Sonenfolket, altså

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...