Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Rolig hund som vil møte valp? (Oslo/Akershus)

Recommended Posts

Jeg har en 11 uker gammel coton de tulear valp som er ganske usikker på andre hunder. Selv kjenner jeg kun folk med voksne, "entusiastiske" hunder. Jeg tror det ville vært en fordel dersom han kunne få møte rolige hunder som er trygge på valper til å begynne med, eventuelt valper på hans egen alder. Er det noen i Øvre Romerike eller Oslo som har lyst til å hjelpe? :-) 

On 10 November 2015 at 13:48:09, simira said:

Jeg har en ridgeback. Stor, men rolig og trygg og vant med små hunder.

Det hadde egentlig vært veldig fint å møte en stor hund, da jeg ikke kjenner noen selv! Hvor bor du? :ahappy:

3 minutter siden, Pablo skrev:

Det hadde egentlig vært veldig fint å møte en stor hund, da jeg ikke kjenner noen selv! Hvor bor du? :ahappy:

Vi bor på Disen/Sinsen. Vi soser jo også litt rundt med disse treningene våre iblant. Og så lenge jeg er arbeidsledig så er jeg ganske fleksibel.

On 10 November 2015 at 13:48:09, simira said:

Jeg har en ridgeback. Stor, men rolig og trygg og vant med små hunder.

Prøvde å få opp sitat av det forrige du skrev, men det gikk visst ikke. I alle fall, i Sinsen-området er jeg ganske godt kjent! :D Jeg går på skole, så er litt begrenset når jeg har tid. Hadde en helg i f.eks. begynnelsen av desember passet deg? (Eller muligens 3./4.desember en gang) 

Forumet fortsetter under annonsen

Aner ikke hvordan det ser ut med jobb da, men vi er nå uansett her. Og hunden må luftes. Bare å ta kontakt.