Maddepadde Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Just now, mykings! said: jeg kan begge dagene! bare gi ett kl slett. så lenge det er før det blir mørkt. kan og gå der til uken hvis noen vil? kan alle dager denne uken unntatt i morgen, fredag, og kanskje lørdag, så lenge det er før kl 17-18 Hvilken dag er best for din del? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 kunne jo gått på onsdag da er jeg hjemme hele dagen! jeg bor 1 min fra kirken så du får komme med med tid. kan møtes ved front inngangen! er ikke mange hvite gjetere i stavanger så bør kunne se meg hehe. kjenner vel til 5 stk bare 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Tror kl 12 skal gå fint, skal vi bare si det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 gull gull, passer bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Jenssen Skrevet 25. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Onsdag kan jeg også, Så da blir jeg og min også med. Min er også hvit og kjempeliten, "lett" å se? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Jenssen Skrevet 25. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Så feil på vaktlisten min, jeg kan ikke onsdag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 kom med en annen dag og tid så skal jeg tilpasse meg etter det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 kan alltids gå mer enn en dag! kjekt for hundene og oss som er sosiale:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Jenssen Skrevet 25. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 tirsdag, torsdag og søndag passer på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Da blir det bare hvite Jeg kan på torsdag og søndag også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 i morgen? som sagt før: kom med kl slett tilpasser meg etter det siden jeg bor rett ved:) blir bra dette imorgen og på onsdag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Jenssen Skrevet 25. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Just now, mykings! said: i morgen? som sagt før: kom med kl slett tilpasser meg etter det siden jeg bor rett ved:) blir bra dette imorgen og på onsdag:) imorgen ja klokken 1? eller så kan vi alle ta det på søndag, kjekt med mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 kan ta på søndag skulle til å skrive det samme. men om noen av dere vil gå til uken nå så er jeg med på den og! kjekkere med flere valper:) så søndagen kan bli kanon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 6 minutter siden, Maddepadde skrev: Da blir det bare hvite Jeg kan på torsdag og søndag også. de starter nå hvite. spørsmålet er om de er like hvite når leken er ferdig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Just now, mykings! said: de starter nå hvite. spørsmålet er om de er like hvite når leken er ferdig så sant så sant haha! kan dere 2 på torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Jenssen Skrevet 25. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Just now, Maddepadde said: så sant så sant haha! kan dere 2 på torsdag? jeg kan torsdag ja:) haha han måtte få et bad på søndag, aldri vært så skitten før.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Just now, Martine Jenssen said: jeg kan torsdag ja:) haha han måtte få et bad på søndag, aldri vært så skitten før.. hahah! min å, men etter å ha tatt en lur så var han like hvit igjen Hvis @mykings! kan så kan vi ta det på torsdag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 kan hele uken! så dere får bestemme tid og dag jeg kan ta med noe leker og godbiter så slipper dere å drasse på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Jenssen Skrevet 25. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 torsdag i 1-2 tiden da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Jenssen Skrevet 25. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Just now, Martine Jenssen said: torsdag i 1-2 tiden da? jeg mener 12-1 tiden.. men det er det samme, kan frem til 5 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Det funker fint! Skal vi ta det på Onsdag også @mykings! eller tar vi det bare på torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 er lett med på onsdag og! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Jenssen Skrevet 25. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 er det området nedfor kirken du mener, eller oppe på veden? vet ikke hva som er kjekkest for hundene, men jeg har gått mye oppe på veden før vi flytta e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 begge deler egentlig, tenkte det var en fin møte plass. så kan vi se hva vi gjør når vi er på plass:) går vi opp mot veden får de litt balanse trening og gode muskler:)! skog og mark helt kanon for de er jo ikke helt i vater med "bein og armer" når de er så små:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2016 Han skal helst ikke gå så mye, men så lenge det ikke er så langt å gå så går det fint for meg. Aldri vært der før, så jeg vet ikke Da sier vi onsdag også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts