Gå til innhold
Hundesonen.no

Flyttesalg av bøker


SFX
 Share

Recommended Posts

Jeg har noen bøker jeg ikke trenger, så om andre kan ha glede av dem er det greit med en omplassering før jeg flytter. Kjøper dekker porto. Bøkene er pent brukt, om brukt i det hele tatt :P

"Helt uimotståelige hunder" - en liten gavebok med søte bilder og sitater om hund. 35 kroner.

9788230203194.jpg?w=218

"Nam-nam, hjemmelagde godbiter til hunden din" - som tittelen sier, verken mer eller mindre. 50 kroner.

"Jovisst har dyrene sjel", del I og II, av Margit Sandemo. Norske ukebladlesere forteller om rørende og fine opplevelser med kjæledyr og andre dyr. 30 kroner per stykk, eller to for 50.

638faa357da21577a00d83bf16ed01797f856707

"Dyr som helbreder. Sanne historier om dyr som læremestere og helbredere", av Susan McElroy. 30 kroner.

e531e69f3903763b3906f833974f6fd7-image.j

"Lydighetstrening i teori og praksis. Fra grunnferdigheter til konkurranse", av Cecilie Køste og Morten Egtvedt. 150 kroner.

9788292189405.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Vil gjerne kjøpe bøkene:

"Lydighetstrening i teori og praksis. Fra grunnferdigheter til konkurranse
"Dyr som helbreder. Sanne historier om dyr som læremestere og helbredere"

 

Hei! Send meg en PM med navn og adresse, så skal du få kontonummer og portoutgifter i retur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En ny bokhylle er tømt, og jeg har til salgs:

"Firbente fortellinger. De beste dyrehistoriene fra hele Norge", redigert av Lise Askvik. 50 kroner.

9788292605134.jpg?w=218

"Min hundefortelling", redigert av Arne Ulvund. (Finner den ikke på nett). En samling av fortellinger som er skrevet av ganske gjennomsnitts hundeeiere, basert på egne opplevelser med egne hunder. 50 kroner.

"Din hundebok", fra Eukanuba - praktiske tips for hundens første leveår, og god plass til å skrive ned begivenheter og episoder, lime inn bilder, minnebok. Litt som babybøker. Gies bort mot porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
På 6.10.2015 at 2:36 PM, SFX skrev:

Jeg har noen bøker jeg ikke trenger, så om andre kan ha glede av dem er det greit med en omplassering før jeg flytter. Kjøper dekker porto. Bøkene er pent brukt, om brukt i det hele tatt :P

"Helt uimotståelige hunder" - en liten gavebok med søte bilder og sitater om hund. 35 kroner.

9788230203194.jpg?w=218

"Nam-nam, hjemmelagde godbiter til hunden din" - som tittelen sier, verken mer eller mindre. 50 kroner.

"Jovisst har dyrene sjel", del I og II, av Margit Sandemo. Norske ukebladlesere forteller om rørende og fine opplevelser med kjæledyr og andre dyr. 30 kroner per stykk, eller to for 50.

638faa357da21577a00d83bf16ed01797f856707

 

Nå har jeg flyttet og fått pakket ut en del, og da dukket disse bøkene opp i kassene - så de er fremdeles til salgs om noen vil ha dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...