Valpe/hundetreff i Bergen?

90 innlegg i emnet

Vi trenger å øve på passering :)

Bør kanskje være en plass vi har mulighet til å være under tak, siden vi bor i Bergen :P

Det trenger vi og! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må være kjip og avlyse i morgen. Endring i påskeferieplanene, så kan ikke før etter påske. Beklager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og viiil!!! Trenger å trene på alt i grunn i nærheten av andre hunder og forstyrrelser... Vil ha frisk hund! :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det henger vel litt sammen med at det nå går mot sommer og lysere tider, men typisk at det blir "aktivitet" når jeg har flyttet hjem :P Vil være med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å være med på noe sånt, hva skjer på disse treffene? Slippes hundene løs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Vi er friskemeldt!! Blir gjerne med.. Han vet ikke helt hvor stor han er selv, er veldig snill og slik. Men kan fort bli litt voldsom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må få hilse på Pepper snart :wub: Så vi vil også være med!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er med på det meste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hunden min er en Breton på ca. 7 månder, hadde vært gøy å være med på noe! Hvordan fungerer disse møtene?

Altså, hva skjer mer konkret på møtene? Går vi på tur med dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vi ikke truffet hverandre på ett inn gjerdet område så de får lekt å fjollet litt, og da får jo vi også snakket med hverandre :)
Gjerne en dag ila neste uke kanskje om det skal være fint vær? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vi ikke truffet hverandre på ett inn gjerdet område så de får lekt å fjollet litt, og da får jo vi også snakket med hverandre :)

Gjerne en dag ila neste uke kanskje om det skal være fint vær? :)

Et sted hvor vi kan slippe dem hadde vært supert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vil være med men Lewis har fått lus :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ta opp igjen denne? Noen flere enn meg som har valp for tida? 4,5 mnd cockervalp i Bergen sør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 12.1.2017 at 8:26 AM, Kokospaniel skrev:

Skal vi ta opp igjen denne? Noen flere enn meg som har valp for tida? 4,5 mnd cockervalp i Bergen sør

Har en cavalier valp på 4,5 mnd og vi har gjerne lyst å treffe andre valper :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
21 timer siden, lillisho skrev:

Har en cavalier valp på 4,5 mnd og vi har gjerne lyst å treffe andre valper :) 

Da er de ca like gamle. Hvilken kant av byen bor du på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Fed up av kombien snø&skog jeg.. veldig veldig lei av akkurat det ja. Var på jobb i Oslo idag, der er det pokker meg blader på trærne alt. Og bart på Årnes og bortover, nydelig vår - men her hjemme - SNØ - og den smelter noe så inn i hampen tregt.  Tungt som fy å gå tur nå.. *snømuggen*  
    • Jippi for at poden er ferdig utdannet og hjemme!!   Jeg har ett passord på det meste  Til mitt forsvar så er det ikke logisk nok til at hvem som helst kan gjette det. Med min fantastiske flaks burde jeg kanskje notert det et sted. Det er snart leggetid her. Begge har fri nå så vi kaller det en slags helg å har ingen planer utover å slappe av  
    • Mens jeg er kjerringa mot strømmen som ikke vil at bikkja skal se i øynene mine i FVF, for for små hunder betyr det at de sklir for langt frem når jeg ikke ser ned. Min eldste (og første hund, prøvekaninen ) går alltid for langt frem og søker øyekontakt, fordi det var det jeg lærte inn. Og det er så vanskelig å avlære! Så med Twiggy (min yngste, og nye håp  ) prøver jeg nå å lære inn at hun skal se opp på brystet mitt    Jeg bruker hjelper i innlæring (eller speil), tar hunden ut i utgangsposisjon, sier navnet hvis de ikke ser opp, når de ser opp belønner jeg uten å se ned  Når de skjønner det begynner jeg med ett skritt med kontakt og belønning. To skritt med kontakt og belønning. (kaller det kontakt når de ser opp på meg)    Alvin er superskjønn  Ser så hyggelig og deilig ut!! Man får bare lyst til å begrave ansiktet i halsgropen!
    • Du kan ta av, men da stikker festene opp, så vil hektes i gipsen lell tipper jeg  Evt kan de fungere som feste til gipsen  
    • Gratulerer til poden med fullførte studier!       ..er det på tide å finne køyen etter en lang dag. Kursavslutning for en fin gjeng med spanieldyr, og et par i kategorien veldig sjarmerende  Kelpisene har hatt en rolig dag med to korte turer som oppladning til stevne i helgen. De er sikkert ikke enig i det men i dag orket ikke den tobeinte mer. Pakke bilen og printe ut startnummer i morgen så er vi klar. Ihvertfall nesten Edit: @plutte, blir du å finne på agilityfestivalen i helgen?   
  • Nylig opprettede emner