Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket for skal jeg gi til min chihuahua?


Ellen

Recommended Posts

Tja si det.. Hehe der er jo mange meninger om hvilket fòr som er bra og ikke. Men du kunne jo velge et merke og se hvordan det fungerer på din hund :)

Ellers er der en del med Chihuahua her inne så de kan jo fortelle hva fòr de bruker. Selv bruker vi Olivers på vor schæferhund og dette fòret er vi tilfreds med :)

Og gratulerer med din kommende valp forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten bør du bruke det fôret oppdretteren bruker. Du bør få med litt mat fra oppdretteren, så da kan du eventuelt bytte med det fôret hvis det blir vanskelig for deg å få tak i det.

Hvilket fôr som passer til hvilken hund er veldig inividuelt. Min hund får flass av Royal Canin, mens hundene til Tinkas oppdretter fungerer kjempebra på det samme fôret. I tillegg så har jeg hørt at chihuahuaer ofte er litt kresne, så det kan bli et lite problem.

Uansett: Begynn med et hvilket som helst fôr egentlig, så får du heller prøve deg fram til du finner det som passer best for deg og din hund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg kjøpte først Eukanuba til min papillon-valp, men det likte hun ikke no særlig, så jeg bytta det ut med Hill's og det er jeg kjempefornøyd med. Begge de merkene er jo bra fôr, men det viktigste for sånne små hunder er at de får i seg så mye mat som mulig, i alle fall min valp har ikke særlig mye tid til overs for sånt som å spise, men Hill's liker hun godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...