Gå til innhold
Hundesonen.no

Printer/scanner på budsjett


Ingridhw
 Share

Recommended Posts

Noen som har tips til en billig printer/scanner på studentbudsjett?

Det er ikke så mye jeg printer, men jeg har veldig lyst på en scanner som ikke bare scanner jpg/png. Det er for det meste håndskrevne innleveringer som skal scannes, ikke digitalisering av fotoalbum.

Bonusspørsmål:

Det ser ut til at en må opp en del i pris for å få en scanner som kan scanne pdf, og flere sider i et dokument. Finnes det en billig/gratis programvare slik at jeg slipper å bruke indesign? Det er litt tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke prisnivå tenker du? Er +/- 1000 kr ok?

Vi har hatt ekstremt mange printere opp gjennom årene, og eneste merke jeg er fornøyd med er Epson. Pappa kjøpte en for 4 år siden og den fungerer helt perfekt fortsatt. Jeg kjøpte samme når jeg flyttet ut for 3 år siden og den har jeg heller ikke hatt noe problemer med. Tror den kostet ca 1200kr.

Jeg har printet hele bøker med den uten problemer. Scanner også en god del notater. Min er litt treg på scanningen de tre-fire første sidene, så går det fortere å fortere.

Den sccanner i PDF også bruker jeg en PDF merger til å sette de sammen til en fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke prisnivå tenker du? Er +/- 1000 kr ok? Vi har hatt ekstremt mange printere opp gjennom årene, og eneste merke jeg er fornøyd med er Epson. Pappa kjøpte en for 4 år siden og den fungerer helt perfekt fortsatt. Jeg kjøpte samme når jeg flyttet ut for 3 år siden og den har jeg heller ikke hatt noe problemer med. Tror den kostet ca 1200kr. Jeg har printet hele bøker med den uten problemer. Scanner også en god del notater. Min er litt treg på scanningen de tre-fire første sidene, så går det fortere å fortere. Den sccanner i PDF også bruker jeg en PDF merger til å sette de sammen til en fil.
Tenker nok rundt 1000, ja. Greit å få kjøpt nå med januarstipendet. :lol: Hvilken modell er det du har? Epson har jo printere i alle prisklasser. :)

Litt dyrere enn jeg hadde tenkt. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nok rundt 1000, ja. Greit å få kjøpt nå med januarstipendet. :lol: Hvilken modell er det du har? Epson har jo printere i alle prisklasser. :)Litt dyrere enn jeg hadde tenkt. :lol:

Jeg har en Epson px30wd. Veldig kjekt med trådløs printer så en slipper å koble til pc'n hver gang :) Epson har også en veldig kjekk app som gjør at du kan printe rett fra mobilen.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...