Gå til innhold
Hundesonen.no

Får ikke sett eldre innlegg


Recommended Posts

Hvorfor får jeg bare sett en til to sider av innlegg i hvert underforum? F.eks på valpeprat får jeg ikke sett eldre innlegg enn de som får plass på èn side, og det er innlegg fra 15. oktober eller senere, ingenting eldre. Jeg vet jo at det er flere innlegg, jeg kan få de opp om jeg bruker søkefunksjonen eller googler, men da må jeg vite akkurat hva jeg leter etter, og det er forferdelig tungvindt når man bare har lyst til å se igjennom om det er noe interessant.

Er det sånn hos alle? Syns da huske jeg har bladd igjennom side etter side tidligere :icon_confused:

Edit: Er bare på enkelte det skjer - Hundeprat f.eks er normal, og der er det 300- og noe sider med innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lagt inn screenshot - men skal forsøke å forklare. Når man er inne på f.eks. valpeprat får man opp en blå verktøylinje hvor det står recently updated, start date, most replied, most viewed og custom. Gå inn på custom, og velg "velg alle" på tidslinjen - så OK. Da kom det 84 sider her :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lagt inn screenshot - men skal forsøke å forklare. Når man er inne på f.eks. valpeprat får man opp en blå verktøylinje hvor det står recently updated, start date, most replied, most viewed og custom. Gå inn på custom, og velg "velg alle" på tidslinjen - så OK. Da kom det 84 sider her :)

Jaaaaaa! Takk for hjelpa, Marjea

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...