Wachita Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 When you say nothing at all! Husker ikke med hvem da! ;P The rose - Bette Middler(?) den min søster sang i kirken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Den absolutt fineste og vakreste sangen jeg vet om, som jeg også vil gå ned alteret til, er "Beautiful in white" av Westlife ❤️ Den er så ufattelig vakker at det gjord vondt. (Den er av Westlife, ja, ikke bare Shane ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Og "If Tomorrow Never Comes"! Av Ronan Keating! Eeeelsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Og selvfølgelig en utrolig vakker sang av det beste bandet i verden: "Always" av Bon Jovi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Og "If Tomorrow Never Comes"! Av Ronan Keating! Eeeelsk Med Garth Brooks i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titovn Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Nå har jeg ingen konkrete planer om å gifte meg enda, men den dagen jeg skal, SKAL denne sangen spilles, gubben har ikke noe valg Elsker den virkelig Bryan Adams - Heaven (Link fordi jeg er noob og ikke får lagt inn YT-video) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Med Garth Brooks i hvertfall Jeg liker Ronan Keating best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Vi danset brudevals til denne: Denne er også fin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Muse - unintended Pj. Harvey/Thom York - the mess we're in Danzig - blood and tears Sånn, , litt alternativt Den fineste kjærlighetssangen jeg vet tror jeg er N.I.N med Something I can never have, men den egner seg kanskje bedre i en begravelse eller noe. Litt usikker på om Blood and tears er egnet heller egentlig *plystre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Muse - unintended Sånn, , litt alternativt Den fineste kjærlighetssangen jeg vet tror jeg er N.I.N med Something I can never have, men den egner seg kanskje bedre i en begravelse eller noe. Litt usikker på om Blood and tears er egnet heller egentlig *plystre* Unintended danset jeg og min kjære vår første dans til i vårt bryllup! Så Stine og de får ikke ta den, siden jeg er forloveren hennes 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Unintended danset jeg og min kjære vår første dans til i vårt bryllup! Så Stine og de får ikke ta den, siden jeg er forloveren hennes Godt valg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Godt valg! Vi har til og med "my unintended" inni forlovelsesringene våre, så klissete er vi xD Men den betyr veldig mye for oss, for teksten er som å høre om oss og hvordan vi møttes (: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Det er mange herlige sanger allerede nevnt som jeg ikke trenger å repetere. Nå har ikke jeg og samboeren forlovet oss engang, men blir det så liker vi begge denne http://m.fvn.no/fvntv/Slik-hores-det-ut-nar-de-synger-Brudemarsj-fra-Lodingen-2583535.html men helst sunget av garden. Lurer på om vi kan få til det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Nå har jeg ingen konkrete planer om å gifte meg enda, men den dagen jeg skal, SKAL denne sangen spilles, gubben har ikke noe valg Elsker den virkelig Bryan Adams - Heaven (Link fordi jeg er noob og ikke får lagt inn YT-video) Der er jo en klassiker jeg helt hadde glemt ja <3 Mye flotte sanger her! En del av de gode alternativer Men, kom gjerne med flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Der er jo en klassiker jeg helt hadde glemt ja <3 Mye flotte sanger her! En del av de gode alternativer Men, kom gjerne med flere Hva med den The Story låta? Husker ikke hvem som har den. En dame. BIG help kjenner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Hva med den The Story låta? Husker ikke hvem som har den. En dame. BIG help kjenner jeg Brandi Carlisle... Fineste sangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Brandi Carlisle... Fineste sangen Det var det ja! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Det var det ja! Takk! Carlile, ikke lisle, men close enough... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Mulig den er bedre til bryllupsdag xxx, enn til selve bryllupet, men http://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Eva cassidy - songbird http://youtu.be/AFFo1pu4q7QFirst Aid kit - emmylou Vurdere en av de selv, når jeg en gang skal gifte meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Jeg måtte bare finne igjen denne tråden etter denne sangen plutselig dukket opp i hodet mitt igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Jeg måtte bare finne igjen denne tråden etter denne sangen plutselig dukket opp i hodet mitt igjen! Åhhh den var vakker!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Foreløpig står jeg mellom disse sangene til bryllupsdansen: Veldig forskjellige typer musikk men jeg elsker alle Hehe Bryan adams er jo også en vinner og ser på flere av hans sanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=9EHAo6rEuas Denne er jo utrolig fin synes jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Litt mer crash and burn, men jeg liker denne https://www.youtube.com/watch?v=c56vEgA4fjU Denne er bare vakker https://www.youtube.com/watch?v=o8pQLtHTPaI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts