Gå til innhold
Hundesonen.no

PC vil ikke skrive @ i nettbank


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Hei! Håper det er noen tekniske genier her, for banken var ikke i stand til å hjelpe meg. Jeg skal erstatte bankkort i DNB fordi jeg har greid å slite ut chipen. Har hatt to egendesignede kort tidligere og byttet bilde på det siste. Nå vil jeg bytte bilde igjen. Programmet krever at jeg skriver epostadressen og bekrefter den. (Antakelig fordi de skal kontrollere om bildet er lovlig). Men programmet tillater meg ikke å skrive @, det kommer bare 2 istedet. Sist fikk jeg hjelp pr. telefon, men denne gangen visste de ikke hva jeg skulle gjøre, fikk beskjed om å restarte maskinen men det hjalp selvfølgelig ikke. Jeg VIL ha bankkort med hunden min på.

Er veldig takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd med å skrive det slik: Hold inn Alt knappen og tast 0064

Eventuelt kopier en @ og lim inn, fungerer kanskje?

Har dessverre ikke noen tips atm på hvorfor du opplever denne utfordringen. (høres nesten ut som det er på DNB's side utfordringen ligger - mulig nettleser bytte har fungert fra din side?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Skal prøve internet explorer om det går bedre. En mulighet jeg kom på er å deaktivere numLock. Går på med friskt mot igjen.

Red.: Løsningen ble å skrive en @ i et dokument og så kopiere den i feltet. Nå kommer snart nytt hundekort i posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...