SynneWoll Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Skal prøve meg på min første EFIT Ikke at vi hadde noen spennende dag i går men er jo kjekt å prøve. Syntes det er så kjekt å se de andre EFIT trådene! Dagen starten i 8 tiden, etter dagens første tissetur må vi slappe av i sengen: Kl.9 var det tid for å orden på huset, og fant igjen noen sko som har vært savnet. De lå merkeligvis under alle klærene på soverommet: 10: Etter mye sortering og rydding, fant jeg ut at det blir mye klesvask fremover. ( ikke se på fargen på badet, det skal heldigvis oppusses nå i sommer) 11: Så var det resten av huset, og etter en liten stund var alle gulvene rene og pene: 12: Første klesvask er ferdig og hengt opp: 13: Ut på tur i marken med Tiko: 14: Fortsatt på tur : 15: En som er sliten etter turen Og da bestemmer jeg meg for å lage en dyne til buret hannes, sånn han skal få ligge godt 16: Innser at det var en dundyne og det ikke var lurt å klippe den ute på terassen i vind. Nå er hele øyen her fylt i fjær 17: Etter mye banning og styr, fikk jeg den inn i stuen, ferdig limt, men hadde vist ikke limt godtnok så hele stuen er full av hvite fjær Men den ble ferdig! 18: Etter en etterlengtet middag, var det tissetur igjen, selv om kanskje han ikke heeelt var klar for det? 19: Familien er samlet for å få litt snacks! 20: Kveldskos i sofaen: 21: En som er blitt veldig trøtt: 22: Vet ikke om han vil leke eller sove? 23: Sier god natt til mine to småtroll som har funnet seg til rette utenfor inngangdøren: Det var vår 1 juli! 4 Siter
Tabris Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Herlige bilder - og lo godt av fjærene! Siter
maysofie Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Fuglene på øya blir sikkert glad for litt ekstra padding i rede Siter
roxie88 Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Så koselig dere har det Og så stor han er blitt Siter
SynneWoll Skrevet 2. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Hehe ja det hjalp vel på med litt dun nå i hekketiden Ja han vokser alt for fort. På en uke har han nesten lagt på seg 2 kg! Siter
skilpadde Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Å, det så ut som et fint turområde! Og så søt Tiko er da Siter
SynneWoll Skrevet 3. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Å, det så ut som et fint turområde! Og så søt Tiko er da Er veldig fint Vi eier store deler av området, så er greit å ikke være redd for å trakke innpå andres eiendom! Siter
Recommended Posts