Gå til innhold
Hundesonen.no

Utflod hos tispe?


Vimsy
 Share

Recommended Posts

Den eldste tispa mi la fra seg en flekk i sofaen i går. Jeg tenkte "Yey! Løpetid". Grunnen til at jeg ble glad var fordi hun nemlig hadde skjult løpetid sist, og det synes jeg ikke er så kult når jeg har hannhund i hus nå også :P

Men... nå tror jeg det kanskje bare var utflod? Er det vanlig å få det litt før løpetid? Jeg har ikke sett det hos henne tidligere som jeg kan huske, men hun har jo heller aldri hatt skjult løpetid tidligere. Hun har gått med truse en stund nå i håp om å få sett hva det er... Men ikke noe...
Når kan jeg liksom evt forvente løpetid? Eller skal jeg bare passe godt på henne og Fant fremover? Det er mormor og barnebarn så om hun skal fortsette å ha skjult løpetid så er ikke det så kult... :thumbsdown2:
Håper liksom jeg slipper at de konstant må passes på fordi det kan hende at Winnie løper da og da...

Hun er ganske hoven bak, og er snart 6 mnd siden Noma hadde løpetid. Winnie har pleid å løpe akkurat en uke etter Noma. Men nå er Noma kastrert, så har liksom ikke den pekepinnen lenger heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Jeg opplevde dette igår??

Er det normalt?

Jeg trodde hun fikk løpetid men det ble det de 2-3 dråpene.

Så ikke denne før nå jeg... men jeg har bare opplevd det denne gangen, og det var ikke løpetid da. Den kom en måned senere. :)

Hvordan gikk det med hunden din? Skjedde det noe mer utav det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde også glemt denne tråden.

Nå husker jeg nesten ikke helt hvor lang tid det gikk, men løpetiden kom omsider. Den kom bare litt "treigere" og med mindre blod enn vanlig, særlig i starten. Så jeg gikk en stund og lurte på om hun egentlig hadde løpetid, eller om det kunne være noe annet skummelt. Men det var tid for løpetid, og hannhundene reagerte på henne, så det viste seg å bare være løpetiden. Håper det med lite blod fortsetter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...