Gå til innhold
Hundesonen.no

Herning 2-3 november 2013


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Skulle egentlig høre om det finnes noe sted å se resultatene fra herning, men så var det ikke laget noen resultattråd heller, så da gjør jeg det, samtidig som jeg spør om resultatene legges ut noe sted?

(Er datoene riktig forresten, det er bare to dager?)

Også har det vel vært noen soniser nede og, eller? Hvordan har det gått? :)

Vet det gikk bra med en ninja-sonis iallefall (han er her ikke så ofte), Toivo sin egenoppdrettede f.lapphund KBHV-13 EuJV-13 Ukkonen av Vintervidda ble BIR i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig høre om det finnes noe sted å se resultatene fra herning, men så var det ikke laget noen resultattråd heller, så da gjør jeg det, samtidig som jeg spør om resultatene legges ut noe sted?

(Er datoene riktig forresten, det er bare to dager?)

Også har det vel vært noen soniser nede og, eller? Hvordan har det gått? :)

Vet det gikk bra med en ninja-sonis iallefall (han er her ikke så ofte), Toivo sin egenoppdrettede f.lapphund KBHV-13 EuJV-13 Ukkonen av Vintervidda ble BIR i går :)

Og i dag ble det BIR/dansk vinner på Ukko og BIM/dansk vinner på Miska som også er fra Vintervidda :D Tuuli, Ukko-søster ble dansk juniorvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Anilex og gratis Aslan...

Her soler vi oss i glansen av at Eple (Apple Blossom av Nixenspitze) sin lekre pappa

fikk Cert og Cacib og ble Dansk vinner og Dansk Champion I Herringe i dag

Han ble også BIR

Som betyr at han er nå heter han: Dansk vinner 2013 Norsk og Dansk Utstillings champion Dilina Royal Arturo Toscanini

Artur eies og ble handlet av Eples oppdretter Monica, Kennel Nixenspitze

Han er 2,6 år og har nå 4 cacib fra 3 land

Jeg er litt ekstatisk fordi jeg alltid har syntes at han er den kuuuleste Kleinsputzen jeg vet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der med de to yngste tispene, begge går i junior. På Lørdagen så fikk Cana excellent og 2jkk mens Makea vant klassen med CK og ble 2BTK med R-Cert :) Dommeren da var Shaun Watson.

På søndagen så var det Makea som fikk excellent og 2jkk, mens Cana vant klassen med CK og ble 3BTK med R-Cert, så da ble hun Dansk JuniorVinner 2013 :D Hun er bare 9mnd og 3 dager gammel :)
Dommer den dagen var Bo Skalin.

Kritikkene på søndag var fine. Makea sin: Vackert hovud. korr. öron. lite lågstält. bra överlinje & svans. Välvinklad fram og bak. bra päls. rör sig bra, lite lös i fronten. korr. päls.

Cana sin: Härlig tik. mycket trevligt temp. vackert hovud. bra uttryck. fina proportioner. bra svans. passande benstamme. rör sig bra.

red: Og gratulerer til dere andre også :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en SUPER helg med masse moro og titler med hjem.

Jeg hadde med fire hunder - veterantispen Milla som ble Dansk Veteranvinner og 2 beste tispe på søndag. Junioren Messi som fikk cert og res. CACIB på lørdagen, og ble Juniorvinner 2013 og fikk res.cert på søndag.

Bostonen Moxy som ble BIR og Dansk Vinnner og hennes lille baby Harley som ble BIR baby på søndag!

Jeg stilte også en venninnes hannhund til certvinner og Juniorvinner!

Så etter nærmere to hundre mil på landeveien og laaange dager på utstillingene er man ganske sliten i dag, ja.. GODT man har fri noen dager nå, da.

Gratulerer til alle andre som også hadde en flott helg der nede!

Susanne

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Jesper fikk "bare" very good på lørdag og excellent på søndag.

Men reisefølget mitt fikk BIR og ny dansk champion på lørdag. På søndag fikk de BIR og dansk vinner på den ene tispa si, og dansk veteranvinner og ny dansk champion på en av hannhundene sine.

De andre dansk-vinner-titlene gikk også til Norge (til noen som kanskje har lyst til å fortelle det selv, så jeg skal ikke si noe mer om det :P) bortsett fra veterantispa som var svensk. Danskene var litt... snurte... :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...