Gå til innhold
Hundesonen.no

Chi-valp i Hølen trenger forbilder


Lene_S
 Share

Recommended Posts

Min lille Ayla på 4 mnd ønsker seg noen gode forbilder å se opp til. Hun har to lekevenner i nabolaget, en litt eldre Chi-gutt og en voksen Basset-tispe, men de har begge en tendens til å stikke av, så jeg vil ikke la Ayla plukke opp deres dårlige vaner.
Av personlige årsaker er valpekurs o.l. vanskelig, men vi vil gjerne ha besøk av hunder i alle størrelser slik at hun kan bli vant til ulike varianter.
Vi bor landelig til med stor hage og masse skog rundt. Hagen er riktignok ikke inngjerdet, men et godt forbilde for Ayla vil jo være såpass lydig at det ikke skal være noe problem. Ayla er foreløpig såpass knyttet til meg at hun holder seg nær meg, og hun begynner å bli riktig flink på innkalling, selv om hun ikke akkurat kommer midt i "avislesing" ;) Hun kan være litt tøff i trynet mot større hunder, jeg tror hun tenker "angrep er beste forsvar", så besøksvenner må være vant til små hunder. Hun er jo også fortsatt valp, og surfer på valpelisens, i hvertfall i eget hode. Ergo, hun trenger å jekkes ned litt av hunder som kan dette. De kan det langt bedre enn jeg noen gang vil få til...

Om meg og vårt kan du lese om her: http://hundesonen.no/forum/topic/70521-lusker-presenterer-seg/. Jeg er hjemmeværende, så vi kan ta i mot besøk nær sagt hele døgnet, selv om verken Ayla eller jeg ikke akkurat er morgenfugler :P

Hvis noen har lyst til å besøke oss her i Hølen, så hadde vi satt veldig stor pris på det. Jeg har kaffe og annen drikke, kanskje en kakebit eller to, og godt selskap for både to- og firbeinet å lokke med. Send meg en PM hvis du kunne tenke deg å hjelpe oss litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...