Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Sandefjord?

Recommended Posts

Så bra :) Jeg pleier å gå en del på Flautangen,men på en fin dag så er det nok mange der. Noen andre forslag? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt ha vært med! Har egentlig ikke trasket så mye i Sandefjord, så jeg møter egentlig bare opp der det til slutt ender opp med å være :P Har gått kyststien ved Ula da, men det er jo i Larvik. Der er det veldig fint å gå, spesielt når den i hovedsak går i skogen - ironisk nok :teehe:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Så gøy at flere blir med :) Vi kan godt gå på Ula. Når passer det best for folk? Ser det er ei som er her mellom 26 juni og 2 juni, så da burde vi klare å få det til da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal i hvert fall inn til Oslo på konsert på søndag, og er egentlig syk nå, men kler man på seg godt nok så går nok en tur helt greit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kanskje med imorgen hvis jeg er frisk nok. :) Har pådratt meg influensa.. :/

Denne har ikke jeg sett :) Noen som blir med til mandag? Vi kan jo møtes på parkeringsplassen til Ula?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har ikke jeg sett :) Noen som blir med til mandag? Vi kan jo møtes på parkeringsplassen til Ula?!

Da jobber jeg :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mulighet til det på mandag, eller torsdag heller for den saks skyld. I løpet av helga, eller neste helg da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Ula på søndag. Skikkelig fint der! :) Måtte bare si det hehe :) er ikke der nå lengere da, så kos dere masse på turen :)

Åhh... Så kjedelig! Vi skulle ha fått ordnet det slik at du fikk vært med! Du må si ifra neste gang du er i nærheten da :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive