Gå til innhold
Hundesonen.no

Mister pels


Recommended Posts

Hallo! er det noen som har peiling på hva som kan være gale når hunden mister pels?

har merket nå i det siste at han har mistet en del hår på brystkassen, tenkte å prøve med Omega3 for å se om det hjelper, men jeg fikk høre fra en som jobber i dyrebutikk at det kunne være en allergisk reaksjon(??) av maten. noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hunden? Min papillon ble nærmest naken flere steder da hun var omlag ett år. Alt er nå vokst tilbake. Så vidt min oppdretter kunne fortelle er det normalt for papillontisper som mister valpepels og er i en hormonbombealder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

som gjør at han mister SÅ masse pels på en plass..?

Ja, det er ikke unormalt at de røyter mye på enkelte plasser når røytingen setter inn. Min røyter først ekstremt på sidene, deretter rompa og til slutt ser det ut som han har tenkt å bli skalla i fronten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke unormalt at de røyter mye på enkelte plasser når røytingen setter inn. Min røyter først ekstremt på sidene, deretter rompa og til slutt ser det ut som han har tenkt å bli skalla i fronten...

Leja ble og helt naken enkelte plasser. Men ikke i noen "formasjon" vel og merke. Kun veldig, veldig tynnpelsa på lårene. Så I hear you! Røytende hund er jeg ikke vant med altså :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...