Gå til innhold
Hundesonen.no

Tonje sover med sine to hunder i sengen


Artemis
 Share

Recommended Posts

Det er vel ikke snakk om å dø eller overleve av bakterier, men heller hva hver og en av oss anser som hygienisk/uhygienisk? Selv blir jeg en smule kvalm ved tanken på å ha hunden i sengen, det er et område hvor jeg vil ha det rent, pent og koselig. Og hund i sengen er ikke rent og hygienisk uansett hvor mye man vil vri og vende på det. Men for de som synes det er koselig- enjoy:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg slett ikke tenker på hund som sengen som ekkelt og uhygenisk. Men jeg ser jo hvordan en del andre har hundene sine, og de skitne stinkende udyrene ville jeg ikke hatt i sengen min for å si det slik. :P Har hundene mine vært ute og blitt møkkete, så bærer det rett i dusjen. Hadde jeg hatt hunder som tilbrakte hele dagen løpende rundt i en stall så hadde de ikke fått kommet opp i sengen, og neppe inn i huset før de hadde fått seg et grundig bad. :aww:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg slett ikke tenker på hund som sengen som ekkelt og uhygenisk. Men jeg ser jo hvordan en del andre har hundene sine, og de skitne stinkende udyrene ville jeg ikke hatt i sengen min for å si det slik. :P Har hundene mine vært ute og blitt møkkete, så bærer det rett i dusjen. Hadde jeg hatt hunder som tilbrakte hele dagen løpende rundt i en stall så hadde de ikke fått kommet opp i sengen, og neppe inn i huset før de hadde fått seg et grundig bad. :aww:

Enig :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dog Owners More Likely To Share Germs With Pets By Not Washing Hands Than By Sleeping With Dog": http://www.sciencedaily.com/releases/2009/01/090127131652.htm
Slikking i ansiktet, seige og møkkete hunder og å ikke vaske hender etter å ha klappet og kost, joda, det er like ekkelt for meg som å ha hunden i sengen:-) Der er vi så ulike som mennesketyper så man må nok bare akseptere at vi alke har ulikt syn på det meste:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikking i ansiktet, seige og møkkete hunder og å ikke vaske hender etter å ha klappet og kost, joda, det er like ekkelt for meg som å ha hunden i sengen:-) Der er vi så ulike som mennesketyper så man må nok bare akseptere at vi alke har ulikt syn på det meste:-)

Klart det er lov å ha ulikt syn på ting. :) Hadde jo vært kjedelig hvis ikke, hehe.

Jeg ville aldri tenkt at jeg måtte vaske hendene etter at jeg har klappet hundene mine. Det føler jeg derimot sterkt for etter å ha klappet naboens golden retriever som gir meg både fettetete og illeluktende fingre etter å ha klappet den.

Slikking i ansiktet er jeg ingen stor fan av. :aww: Husker da vi hadde besøk av noen venner som lot tispen vår rundslikke dem på munnen. Jeg tenkte bare "gjett hvilken del av løpetidstispen vår den tungen slafset på for ett minutt siden". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generellt ikke så opptatt av bakterier osv, senga liker jeg og ha ren, men det er ikke værre enn at jeg har et vaskbart sengeteppe oppå dyna slik at hunden ligger oppå det og ikke rett på sengetøyet samt at jeg bytter sengetøy oftere enn om jeg ikke hadde hatt hund. Forøvrig så løper ikke jeg og vasker henda etter hver gang jeg har tatt på hunden, da hadde dagene blitt travle tror jeg, derimot vasker jeg henda før jeg spiser osv, uansett om jeg har tatt på hunden eller ikke, og da er det ikke så stress resten av dagen, med mindre jeg blir skitten/fettete. Sånn ellers så tror jeg ikke det spiller så stor rolle om hunden er i senga eller ikke, vertfall ikke så lenge den er på soverommet, støv, hår og hudpartikler virvler jo rundt i lufta og har den utøy på seg så kan nok de komme seg i sengetøy osv på egen hånd.. Sleiking og slikt liker jeg ikke uansett, så det er ikke lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...