Gå til innhold
Hundesonen.no

Irriterte øyne


Recommended Posts

Det begynner virkelig og bli et problem føler jeg. Det ser ikke ut som hundene direkte plages, men det kommer mer verk enn normalt og kan bli litt rødt innimellom. Har vært til dyrlegen, han viste ikke hva det var, men antok at det bare var litt irritert og ga oss en øyesalve. Det hjelper litt også kommer det tilbake igjen. Jeg bruker saltvann en periode og det samme skjer. Så da er spm mitt, hva kan forårsake det?

Begge hundene har det, men kodak verker litt mer enn varga. Jeg tenkte at det kunne være noe inne, vi hadde feks en sånn langhåra matte ute i gangen som sikkert inneholdt en god del støv, umulig og få ren. Kodak elsker og ligge på den så tenkte først det kunne være en reaksjon på støv. Men det er ikke så ****** her og begge har det. Det virker ikke som det forsvinner om vi er andre plasser heller. Lar jeg det bare være forblir det uforandret. Det virker ikke som det er smittsomt, så siden begge hundene har det og det ikke er smittsomt tenker jeg det må være noe de har felles. Kan det være foret? Jeg skal til vet igjen, men siden det ikke virker akutt på noen måte prøver jeg og se om jeg kan bruke elimineringsmetoden og finne ut om det er en slags allergi eller noe først. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...