Guest Jonna Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Blitt en stilig kar Stilig bryst og pene vinkler. Syns han var mer "anonym" på tidligere bilder, men man skal ikke skue bildene på hunden (eller noe ) alltid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Blitt en stilig kar Stilig bryst og pene vinkler. Syns han var mer "anonym" på tidligere bilder, men man skal ikke skue bildene på hunden (eller noe ) alltid. Absolutt enig! Jeg ble i fyr og flamme når jeg så utviklingen. Personlighetsmessig er han den sindige typen, men sålenge han er fornøyd, har halen oppe og trives kommer jeg til å stille han. Jeg er ekstremt fornøyd med han, nesten litt vondt at han er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Tispe 1,2 og Gunnar er påmeldt sitt første valpeshow! 19 mai i Haugesund Jeg skal stille Gunnar og Guro (tispe 1) gleeeder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts