Marius genser, noen som strikker?

5 innlegg i emnet

Er det noen som vet om noen som strikker marius gensere til hund? helst i ull? Takk for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte fra ei i DK til mamma sine hunder - ta kontakt med PM, så skal du få kontakt informasjon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mor strikket denne til TW:

tumblr_lwrz82AbZm1qb77q1o1_500.jpg

Og hun tar sikkert bestillinger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Problemet er at Katten er ekstremt langhåret med veldig "fin" pels. Pelsen har alltid vært et ******* og katten har måttet bli klippet ned hver vår og høst. Det er umulig å gre katta da han synes det er vondt og biter veldig hardt. Må fysisk løsne katten fra armen. MEN etter jeg bytta til orijen har pelsen vært sinnsykt bra!! Ikke en floke, myk og god! Dette er grunnen til at jeg ikke ønsker å bytte tilbake til f. Eks. Royal Canin Jeg prøver å kaste han hun hver dag så han får litt trim og håper det funker egentlig. Får også sjeldent boksemat mer.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

• @Raksha nå bor jo du rimelig langt unna meg , men her er det en heftig runde med omgangssyke som går nå. Flere som normalt ikke blir særlig berørt har liggi syke i opp til en uke. Får håpe vesla føler seg bedre i dag. Omgangsske er det verste    Poden er så søt.  Jeg gir han mye positiv tilbakemelding på å vise omtanke for andre. Han er god på det av seg selv forsåvidt, men jeg synes det er superviktig å forsterke en sånn egenskap og skryter masse av han.  I går var vi ute å gikk tur med Toddy da vi passerte en sånn liten el-bil/rullestol som sto helt random parkert på fortauet med en gammel mann inni. Det var jo småkjølig, så jeg stoppet og forsikret meg om at alt var ok og det ikke var noe motorstopp inn i bildet. Kjipt hvis gammern frøys i hjel fordi doningen slo seg vrang i kulda liksom.  Alt var ok og vi slo av en hyggelig prat før vi tuslet videre. Når vi hadde kommet et stykke videre smeller det fra poden : "Jeg blir så utrolig stolt av deg når du viser omtanke for fremmede mamma, sånt er utrolig viktig! "   
    • Av det jeg har sett av Cairn som leker, så virker det på meg som hun vil leke, men han syns ikke det er kult.  Jeg har som hovedregel at all lek innendørs er no-go, og avbryter hundene med en gang det er tilløp til herjing. Det som starter som lek kan fort eskalere, spesielt om man har to hunder på litt ulikt nivå i leken hvor den ene ikke helt tar signalene til motparten.  Ute får de leke som de vil så lenge jeg ser at den ene ikke "herser" med den andre - lek skal være gøy for begge.  Når dere drar fra dem ville jeg nok skilt dem, i alle fall i en periode til dere ser om ting stabiliserer seg mellom dem  
    • Jeees ... tydelig at idioter finner hverandre. Hun farmendama har ikke bare en dom fra Finnmark, men også dømt for det som ser ut som svindelforsøk ved hundesalg tidligere (Forbrukertvistutvalget, de brukte, for ordens skyld, ikke ordet svindel - bare mangel). Ikke riktig nagla hun bloggdama heller. Når det er sagt så kan hun jo ha 100% rett i denne saken, men med den virkelighetsforståelsen hun demonstrerer i resten av bloggen sin så, begynner man jo å lure.
    • Fra den første artikkelen: Mattilsynet mente at funnene på gården var såpass graverende, at 16 katter, 25 hunder, 4 hester, 10 kaniner, 18 fugler, 12 gnagere og 4 fisker måtte avlives.  Jeg synes det er litt suspekt at man "måtte" avlive så mange dyr. 
  • Nylig opprettede emner