Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstrening før D4A - torsdag i Gardermoenområdet


Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kan også plukke opp noen dersom det er behov for det Mine nærmeste stasjoner er Eidsvoll, Eidsvoll Verk og Dal, og jeg har to sitteplasser Edit: Om det er interesse for det kan samboeren høre

Æsj... jeg vil bo nærmere... Det hadde vært nyttig for meg og Pippi, jaja... Anbefaler ikke Sandra som kartleser Edit: glemte jo å si at det var et bra tiltak

Jeg vil veldig gjerne være med

Altså, hva med oss vanlig dødelige som jobber på dagtid?!? :P

Jeg har høyst sannsynlig fri den dagen, og dersom jeg er i slaget, vil jeg veldig gjerne være med (om SFX kan ta med det lille bordet sitt på trening). Kanskje Marita vil være med også? Vi har nemlig avtalt at Kuma og Imouto skal trene litt sammen før den store helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo kjempekjekt ut å trene med flere hunder (og mennesker). Jeg har tilgang på bil, men eier ikke mot nok til å kjøre den i Oslo. Så om det er noen med plass til meg i en bil, har lyst til å kjøre den jeg har (evt sitte og være "kartleser") eller vet om en buss som går dit så er jeg med! :punk:

edit: skriveleifer

Endret av MaritaSørensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva med oss vanlig dødelige som jobber på dagtid?!? :P

Noen dødelige (ikke jeg, jeg er udødelig) jobber kvelden ;)

Jeg har høyst sannsynlig fri den dagen, og dersom jeg er i slaget, vil jeg veldig gjerne være med (om SFX kan ta med det lille bordet sitt på trening). Kanskje Marita vil være med også? Vi har nemlig avtalt at Kuma og Imouto skal trene litt sammen før den store helga. :)

Jeg har både stort og lite bord, og kan godt ta med, ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... jeg vil bo nærmere... Det hadde vært nyttig for meg og Pippi, jaja...

Det høres jo kjempekjekt ut å trene med flere hunder (og mennesker). Jeg har tilgang på bil, men eier ikke mot nok til å kjøre den i Oslo. Så om det er noen med plass til meg i en bil, har lyst til å kjøre den jeg har (evt sitte og være "kartleser") eller vet om en buss som går dit så er jeg med! :punk:

edit: skriveleifer

Anbefaler ikke Sandra som kartleser :lol:

Edit: glemte jo å si at det var et bra tiltak :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva med oss vanlig dødelige som jobber på dagtid?!? :P

Dere vanlige dødelige må ta hensyn til oss uvanlige dødelige som jobber kveld hver dag og aldri treffer folk og aldri får vært med på en eneste hundetrening! :P

Det høres jo kjempekjekt ut å trene med flere hunder (og mennesker). Jeg har tilgang på bil, men eier ikke mot nok til å kjøre den i Oslo. Så om det er noen med plass til meg i en bil, har lyst til å kjøre den jeg har (evt sitte og være "kartleser") eller vet om en buss som går dit så er jeg med! :punk:

edit: skriveleifer

Jeg kan skysse til/fra buss/tog i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo kjempekjekt ut å trene med flere hunder (og mennesker). Jeg har tilgang på bil, men eier ikke mot nok til å kjøre den i Oslo. Så om det er noen med plass til meg i en bil, har lyst til å kjøre den jeg har (evt sitte og være "kartleser") eller vet om en buss som går dit så er jeg med! :punk:

Jeg er en ganske eminent kartleser på vei UT av Oslo (ikke hør på Bikipile!!), men det er hyggelig å ta tog også. :)

Jeg har både stort og lite bord, og kan godt ta med, ikke noe problem.

Vi trenger bare det lille for shibapopcorna i alle fall. :)

Anbefaler ikke Sandra som kartleser :lol:

Ey! Det var BARE fordi ting plutselig var stengt og fordi jeg trudde du helt intuitivt skulle forstå hvor i tunellen du skulle kjøre av! :D

Jeg kan skysse til/fra buss/tog i området.

Det høres veldig bra ut. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjenstår å finne et møtested, da.

Jeg er skrekkelig dårlig kjent for sånt. Mange parkeringsplasser er jo aktive og fulle på dagtid, og jeg vet ikke hvor det er greit å ta seg til rette heller. Det nærmeste jeg ser for meg er parkeringen ved Letohallen, men da bør en nok ringe hotellet og spørre om lov.

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør vi vel spørre klubben om å få låne området deres først?

Dem eier det da vel ikke? Og så vidt jeg veit så har dem ikke organisert aktivitet der på dagtid. Kanskje det er vanlige normer å spørre om sånt, ikke veit jeg :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele sletten på andres siden av klubben eies ikke av klubben. Men den er ikke akkurat slett da.

Nei, det er ikke ideelt å trene på pent trav der - da er det mer fristende å kjøre inn til støtta, selv om noen kanskje blir støtt av det om de er der.

Dem eier det da vel ikke? Og så vidt jeg veit så har dem ikke organisert aktivitet der på dagtid. Kanskje det er vanlige normer å spørre om sånt, ikke veit jeg :lol:

Jeg ville forventet å måtte spørre når det er deres område, jeg hadde følt det veldig feil å ta meg til rette. Men nå snakket vi jo om forskjellig område, viser det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får skyss inn eller om jeg kan toge sammen så er jeg med..Arla og jeg trenger det veldig og fint om andre proffe kan gi oss noen tips osv :D

Sleng deg på tog med meg :D

Gjetter jeg rett når jeg sier at man er nødt til å ringe togfolka for å si at man skal ha med hund, eller er det nok å bare dukke opp når man skal dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...