Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Valp på nyåret?

Recommended Posts

Hei!

Noen i Stavanger-området som har valp/skal få valp på nyåret som har lyst til å treffes og gå en liten tur med hundene? Evt. møtes i en park og bare la hundene leke litt? Vi trenger noen nye hundevenner som vi kan bli kjent med!

Vi får et nytt familiemedlem rett etter nyttår, en liten yorkshire terrier. Hyggelig om noen dere ute har lyst til å treffes :ahappy:

Tina

Jeg har en 11 uker gammel Chihuahua,og blir veldig gjerne med på treff :aww:

Hei!

Sorry tregt svar.. Jeg har møtt en annen på Canis som også har en liten valp (King charles spaniel). Vi hadde et lite treff nå i helgen. Kanskje du også kunne vært med en dag om du har lyst? Vi har møttes på Forus, der er det en ganske åpen plass uten mye trafikk rundt som vi har latt valpene leke på :getlost:

Jeg vil også være med på treff. :getlost:

Men da i begynnelsen av februar, litt dumt å dukke opp uten valp. :wub:

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Takk for tagginger! Har lest en del i trådene her (både nye og gamle), men ser mange anbefaler å treffe dem litt utenfor arbeidssituasjon. Kelpien er i øverste enden av skalaen for hvor mye intensitet/arbeidslyst jeg tror passer inn hos oss, men interessant å treffe og se om det er verdt å bruke mer tid på å vurdere rasen eller om det blir mye hund for oss. 
    • @Mariehar Skessa. Lisa (@janson) er ikke her inne lengre, men på forumet på modhund.no, hun er på sin 4. nå. @Whoopsis har kelpie, usikker på hvor i verden hun er for tida. @Wrigglebuttshar en (utenfor Oslo, men ikke så altfor langt). Ellers er det mange tråder på forumet her, men regner med du har funnet dem.  
    • Noen i Oslo-området med kelpie som kunne tenkes å treffes så jeg kan hilse på hund og snakke litt om rasen? 
      En av flere raser jeg er interessert i, men som jeg dessverre ikke kjenner så mye til annet enn på papiret og observert under trening/konkurranse. Ser for meg at de er av den sorten det er kjekt å hilse på for å føle litt på væremåte og intensitet. 
    • Cyster, kanskje?  Har selv hatt cyster på eggstokkene, og det er fryktelig vondt om en sprekker. Sånne ting kan også medføre ubehag ellers også.  Vil ikke veterinæren utrede, og du ønsker svar, så bytt veterinær. Det kan være noe helt annet, men UL er raskt, enkelt og rimelig. Ser ingen grunn til å ikke sjekke 😊
    • Har spurt om UL av livmor, men dyrlege mente at det ikke var nødvendig. Så derfor er ikke livmor undersøkt. Jeg skal spørre dyrlege pånytt om dette. Noen ideer om hva man kan se på UL siden det ikke virker som livmorbetennelse?
  • Nylig opprettede emner