_aussie_ Skrevet 24. November 2005 Rapporter Skrevet 24. November 2005 Fikk en ide fra dyrenett der de nå skal lage julekalender med de morsomste dyrebildene, kanskje det hadde gått å gjort det samme her, bare med de morsomste hundebildene? vis vi fra forumet sender inn morsomme hundebilder som adimistrator plukker ut 24 bilder fra, eller en avstemning her på forumet.. Bare et forslag
Mirai Skrevet 24. November 2005 Rapporter Skrevet 24. November 2005 Hvordan legger de det opp da, når de har 24 bilder?
Wheaten terrier Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Et bilde hver dag kanskje... I en egen ramme eller noe på hovedsiden, jeg vet ikke...
Mirai Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Kunne sikkert ordnet det jeg, men det blir hvertfall rotete om vi skal ha en tråd for hver dag med dagens hund. Så om noen har gode forslag, kom med dem!
Wheaten terrier Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Legge til et emne på hundesnakk som prioritert og legge ut et nytt bilde for hver dag i desember, også kan alle som vil sende inn "hundejulebilder", hadde vært best om de var litt vinterslige eller noe sånt... bare et forslag
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar